معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش استان بوشهر:
بیش از 1150 قلم کالای غیرمصرفی در مدارس استان توزیع شد
پیغام: معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید بیش از 1150 قلم کالای غیرمصرفی در سراسر مدارس استان توزیع شد.
كدخبر: 111037
1398/07/24

به گزارش «پیغام»؛ غلامرضا دانش فر، پس از شرکت جلسه بخش نقلیه اداره تدارکات و پشتیبانی با اشاره به توزیع اقلام غیرمصرفی در مدارس و ادارات آموزش و پرورش استان، اظهارداشت: همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید بیش از 1150 قلم کالای غیرمصرفی شامل بخاری تابشی، رایانه، کولر، چاپگر چهارکاره و چاپگر حرفه ای در سراسرمدارس  استان توزیع گردید. 

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی استان به ذکر توزیع وسایل گرامایشی و سرمایشی لازم در مدارس پرداخت و افزود:  برای مرتفع ساختن مشکلات گرمایشی و سرمایشی 147 کولر و 660 بخاری تابشی بین مدارس در شهرستان ها و مناطق توزیع شد. 

وی یادآور شد: توزیع کالاهای غیرمصرفی در سه بخش مراکز هسته مشاوره، مدارس کم تر برخوردار و ادارات آموزش و پرورش استان و شهرستان ها و مناطق صورت گرفته است.

  

دانش فر تصریح کرد: از مجموع کالاهای غیرمصرفی توزیع شده سهم مدارس 845 مورد و مراکز هسته مشاوره 82 مورد بوده است.

وی در تشریح سهم  توزیعی مدارس گفت: به تفکیک شهرستان ها و مناطق در برخورداری از اقلام غیرمصرف جم93، گناوه و دلوار هر کدام بطور جداگانه 79،بوشهر و آبپخش هر کدام 78، دیر62، دشتی وکنگان و دیلم و ریگ هرکدام 55، بوشهر، سعدآباد 66، تنگستان 65، بردخون41، عسلویه 42، شبانکاره 52 و دشتستان 55 مورد بهره مند شده اند.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی استان در پایان افزود: سهم مراکز مشاوره شهرستان های بوشهر،تنگستان، دشتستان، جم،عسلویه،دیر، گناوه،دشتی،کنگان، دیلم و مناطق بردخون،دلوار از اقلام غیرمصرف هر کدام 5 عدد و سهم مناطق کاکی، ریگ و آبپخش دارای 4 مورد بوده است.

منبع: