مدیر روابط عمومی هیات فوتبال استان بوشهر:
شرمنده سرمربی سایپا شدیم
پیغام: مدیر روابط عمومی هیات فوتبال استان بوشهر گفت: متاسفانه علی‌رغم حضور سرمربی سایپا، خبرنگاران از نشست خبری پیش از بازی شاهین و سایپا در چارچوب مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی استقبال نکردند.
كدخبر: 111044
1398/07/24

به گزارش «پیغام» علی احمدی‌پور در گفت‌ و‌گو با فارس، در خصوص عدم‌استقبال خبرنگاران از نشست خبری پیش از بازی شاهین شهرداری بوشهر و سایپا تهران، اظهار داشت: امروز جلسه کنفرانس قبل از بازی را برای سرمربی سایپا ساعت 17:30 دقیقه در سالن کنفرانس مجموعه شهید بهشتی تنظیم کردیم که ابراهیم صادقی سرمربی سایپا با وجود تداخل با ساعت تمرین به احترام خبرنگاران در محل استادیوم حضور یافت اما فقط سه خبرنگار حضور داشتند.

مدیر روابط عمومی هیأت فوتبال استان بوشهر گفت: سرمربی سایپا عنوان کرد که برای مصاحبه به سالن کنفرانس خبری برویم که هر سه خبرنگار متفق‌القول گفتند سوال خاصی ندارند و با توجه به تمرین تیم سایپا ترجیح می‌دهند کنفرانس برگزار نشود.

وی در خصوص خبر منتشر شده در مورد عدم‌حضور سرمربی سایپا گفت: متاسفانه  یکی از خبرگزاری‌ها مطلبی را منتشر کرده که صحت ندارد و ما انتظار بیشتری از این خبرگزاری بزرگ و خبرنگار جوان آن داریم و این دو اتفاق باعث شد امروز شرمنده سرمربی سایپا شویم.

احمدی‌پور بیان داشت: متاسفانه هر ساله شاهد درخواست  حدود 350 ‪ کارت خبرنگاری و عکاسی از سراسر استان هستیم ولی امروز فقط 3 نفر در کنفرانس خبری پیش از بازی حاضر بودند که این از عرف خبری و آداب مهمان‌نوازی به‌دور است.

وی در مورد کارت‌های خبرنگاری افزود: امسال با تاکید سازمان لیگ و اتفاق امروز در بحث صدور و تحویل کارت‌های خبرنگاری، حساسیت بیشتری به خرج می‌دهیم و تلاش می‌کنیم به خبرنگارانی که در کنفرانس‌ها و بازی‌ها حضور ندارند کارتی تعلق نگیرد.

منبع: