محکومیت یک شکارچی متخلف به تحقیق و تهیه مقاله علمی در گناوه
پیغام: رئیس اداره محیط زیست گناوه گفت: یک شکارچی متخلف در گناوه با رای قاضی به مطالعه، تحقیق و تهیه مقاله پیرامون شکار وحوش و حفظ محیط زیست به جای حبس جریمه شد.
كدخبر: 111057
1398/07/26

به گزارش «پیغام» رئیس اداره محیط زیست گناوه اظهار داشت: به دنبال شکایت و معرفی به دادگاه یک شکارچی متخلف توسط این اداره که اقدام به شکار غیر مجاز پرنده تیهو در ارتفاعات روستای شول این شهرستان کرده بود قاضی پرونده رای جایگزین حبس برای وی صادر کرد.

 محمد تولیده افزود: براساس رای قاضی شعبه ۱۰۱ دادگاه  گناوه این شکارچی متخلف به مطالعه، تحقیق و تهیه مقاله با استفاده از نظر مراجع در ارتباط با شکار وحوش و حفظ محیط زیست جریمه شد.

   وی با اشاره به اینکه این متهم ساکن در یکی از  شهرهای استان کهگیلویه و بویر احمد است بیان کرد: تحقیق و مطالعه در باره نظر پنج تن از مراجع پیرامون شکار وحوش و تهیه مقاله در این زمینه و ارایه آن به اداره حفاظت محیط زیست گناوه همچنین نصب ۳ عدد بنر در زمینه حفاظت از محیط زیست در شهر برای این متهم توسط قاضی در نظر گرفته شد.

 رئیس اداره حفاظت محیط زیست گناوه گفت: حکم صادره از سوی دادگاه برای این شکارچی باید توسط شاکی پرونده که اداره حفاظت محیط زیست گناوه است نظارت و تائید و پس از قطعیت به دادگستری گزارش  تا قرار محکومیت برداشته شود و چنانچه متهم در مدت شش ماه از تاریخ قطعیت رای، جرم دیگری مرتکب  شود حکم صادره لغو و وی روانه زندان خواهد شد.

منبع: