گل های پرسپولیس شاهین را پرپر کرد
پیغام:در هفته هشتم مسابقات فوتبال باشگاه‌های لیگ‌برتر کشور شاهین شهرداری بوشهر با شکست سنگین مقابل پرسپولیس تهران هفتمین شکست خود را رقم زد.
كدخبر: 111133
1398/08/04

در این دیدار که به میزبانی استادیوم شهید نادر مهدوی بوشهر و در حضور نزدیک به ۱۵هزار تماشاگر برگزار شد پرسپولیس با نتیجه ۵ بر صفر از سد میزبان خود گذشت.                          

 علی علیپور در این دیدار با زدن سه گل هت‌تریک کرد، شجاع خلیل زاده و وحید امیری نیز هر کدام یک گل برای تیم پرسپولیس به ثمر رساندند.

نیمه اول/ شکست طلسم گل زده علیپور 

گل اول بازی را در دقیقه ۶ علی علیپور برای پرسپولیس به ثمر رساند تا طلسم گل نزدن هایش را هم بشکند چرا که او آخرین گل خود را برای پرسپولیس در فینال جام حذفی برابر داماش گیلان به ثمر رسانده بود.

وحید امیری در دقیقه ۲۹  دروازه شاهین را برای دومین بار باز کرد در ادامه علی علیپور در دقیقه ۳۸ توانست از روی پاس نادری در موقعیتی خوب با مهاری دیدنی صاحب توپ شد و پس از آن با حرکتی فنی و البته ضربه ای محکم دروازه حریف سرخ پوشان را برای سومین بار باز کرد.

نیمه دوم

نیمه دوم علی علیپور در دقیقه ۵۵ برای بار سوم موفق به گل زنی شد او با دو گلی که در نیمه اول زده بود توانست از رکورد مهدی طارمی در این تیم عبور کند با ۴۶ گل به بهترین گلزن پرسپولیس در تاریخ لیگ برتر تبدیل شود .

در رتبه سوم و چهارم جواد کاظمیان و کریم باقری با ۳۰ و ۲۹ گل حضور دارند.

اخراج دو بازیکن

 در دقیقه ۸۸ بازیکن شاهین ,امیرحسین موسی زاده با کارت قرمز از زمین اخراج شد.

فرشاد احمدزاده بازیکن پرسپولیس هم در وقت های تلف شده با دریافت کارت قرمز از زمین اخراج شد.

شعار هواداران شاهین و انتقاد از تیم داری شهرداری 

از نکات قابل توجه این بازی می‌توان به شعار اعتراضی هواداران شاهین بوشهر اشاره کرد که خواهان انصراف شورا و شهرداری از تیم‌داری در لیگ برتر شدند.

آنان معتقدند نحوه تیم‌داری این مجموعه عامل اصلی در ناکامی‌های تیم شاهین است.

نصب چند بنر در حمایت از بازیکن پرسپولیس مهدی ترابی به دلیل به نمایش گذاشتن شعار (حمایت از ولایت=تنها راه نجات کشور) روی پیراهنش در جریان بازی هفته گذشته با پیکان از دیگر حواشی این دیدار بود.

علیپور حالا امیدوار است تا پایان فصل رکورد صفرایرانپاک را بشکند و به سومین گلزن تاریخ پرسپولیس در تمام مسابقات تبدیل شود.

 پاس امید عالیشاه در دقیقه ۶۸ شجاع خلیل زاده را صاحب توپ کرد تا این مدافع پرسپولیس در بدو حضورش گل پنجم را به نام خود کند

 

منبع: