سقوط سکوی دهکده گردشگری بر سر شهروند بوشهر
معاون عمرانی شهرداری: بیمه خسارت وارده شده را پرداخت می کند
پیغام: سقوط سکوی دهکده گردشگری تفریح شهروند بوشهری و خانواده‌اش را بر هم زد.
كدخبر: 111245
1398/08/12

به گزارش «پیغام» باشگاه خبرنگاران نوشت؛ یکی دو روز است تصویری در فضای مجازی استان بوشهر دست به دست می‌شود که در آن فردی اعلام می‌کند هنگامی که او و خانواده‌اش برای تفریح به دهکده گردشگری بوشهر رفته بودند، ناگهان سکویی که بر روی آن نشسته بودند فرو می‌ریزد و وسایلشان وارد آب دریا می‌شود.

در همین زمینه از معاون عمرانی شهردار بوشهر  سوال شد چه کسی مسئول این اتفاق است، که او گفت: دهکده گردشگری را دفتر فنی استانداری ایجاد کرده و باید در این زمینه پاسخگو باشد.

کوروش سلطانی افزود: این محل تفریحی و گردشگری چند ماهی است که به شهرداری واگذار شده و پیش از این بهره بردار و سازنده آن استانداری بوده است.

او بیان کرد: سکوی سقوط کرده نیازمند بازسازی‌های اساسی است و در روز‌های آینده عملیات ترمیم می‌شود.

در همین حال، معاون املاکی و حقوقی شهرداری بوشهر نیز  درباره جبران خسارت وارد آمده به این شهروند بوشهری، گفت: هیچ مشکلی برای پرداخت خسارت وارد شده به فرد آسیب دیده وجود ندارد و صورتجلسه پلیس و یا ماموران شهرداری درباره اتفاق رخ داده می‌تواند برای پرداخت خسارت کافی باشد.

علی اکبر نگین تاجی افزود: شهروندان اگر در مکان‌های شهری و یا بر اثر سقوط سازه‌های خدمات شهری شهرداری آسیب ببینند بخشی از خسارت وارده شده را شرکت بیمه طرف قرار داد شهرداری پرداخت خواهد کرد.

دهکده گردشگری بوشهر به وسعت ۸۵ هکتار با رویکرد توسعه تفریح‌های آبی و ساحلی در حاشیه بزرگراه امام علی (ع) در ورودی این شهر ایجاد شده است.

فاز نخست اسفند این مرکز گردشگری سال ۱۳۹۴ با حضور رئیس وقت سازمان میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری کشور به بهره‌برداری رسید.

این محل گردشگری اسفند پارسال به شهرداری بوشهر واگذار شد.

منبع: