شعار "مرگ بر آمریکا" ‌در کنار آب‌های خلیج فارس‌ طنین انداز شد
همزمان با ۱۳ آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی بوشهری‌ها در کنار آب‌های خلیج فارس با شرکت در راهپیمایی جنایات و توطئه‌‌های آمریکا و اسرائیل را محکوم کردند.
كدخبر: 111274
1398/08/13

به گزارش «پیغام» به نقل ازتسنیم، همزمان با 13 آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی صبح امروز بوشهری‌ها از میدان قدس تا میدان شهید رئیسعلی دلواری در کنار آبهای خلیج فارس با شرکت در راهپیمایی جنایات و توطئه‌‌های آمریکا و اسرائیل را محکوم کردند.

در این مراسم دانش آموزان ، دانشجویان،ائمه جمعه، مسئولان، فرماندهان نیروهای مسلح، جوانان، نوجوانان، مسئولان و اقشار مختلف  جنایات آمریکا را محکوم کردند.

راهپیمایان با شعارهای 13 آبان ماه صلابت ملت است -روز شکست کفر و عزت این امت است، آمریکا، سعودی مرگ بر نیرنگتان - خون شهیدان ما می‌چکد از چنگتان،  امت عاشورایی سازش نمی‌پذیرد - جوان انقلابی ذلت نمی‌پذیرد، هیهات مناالذله، شعار هر ایرانی، تهدید و تحریم اثر ندارد - آمریکای جهانخوار، قوت دگر ندارد، بدعهدی آمریکا و بر همه کس اعیان است - اعتماد به آمریکا، اعتماد به شیطان است  در میدان رئیسعلی دلواری کنار آبهای خلیج فارس تجمع کردند.

بر‌اساس گزارش خبرنگاران تسنیم از شهرهای مختلف  استان بوشهر مردم همیشه در صحنه امروز در 13 آبان  همگام با دیگر هموطنان بار دیگر نمایشی از وحدت، یکدلی، همبستگی و حمایت از انقلاب اسلامی و خشم و انزجار از استکبار جهانی را به نمایش گذاشتند.

شعار امسال راهپیمایی 13 آبان روز ملی مبارزه با استکبار، «مقاومت اسلامی، استکبارستیزی، سرآغاز افول آمریکا» است در این مراسم در میدان رئیسعلی دلواری بوشهر سخنرانی مهدی چمران آغاز شد.

منبع: