مدیرعامل باشگاه شاهین شهرداری بوشهر:
صفر تا صد انتخاب کریستیچوویچ برای سرمربی گری را بر عهده می‌گیرم
پیغام: مدیرعامل باشگاه شاهین شهرداری بوشهر می‌گوید برخی از اعضای هیات مدیره در جلسه شرکت نمی‌کنند تا نتوانیم تکلیف سرمربی را روشن کنیم.
كدخبر: 111279
1398/08/14

به گزارش «پیغام» به نقل از باشگاه خبرنگاران؛ در حالی که  تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر از هجدهم مهر سرمربی ندارد، هنوز مسئولان باشگاه نتوانسته‌اند برای تعیین سرمربی به توافق برسند.

جمعه دهم آبان بود که مدیرعامل باشگاه شاهین شهرداری بوشهر اعلام کرد با میشو کریستیچوویچ مربی کروات که فصل گذشته سرمربیگری تیم مس رفسنجان را بر عهده داشت، توافق شده و بعدازظهر شنبه یازدهم آبان در جلسه هیات مدیره تصمیم نهایی گرفته می‌شود، اما خبری از تصمیم هیات مدیره نشد.

امروز سعید مسیگر مدیرعامل باشگاه شاهین شهرداری بوشهر در گفتگو با خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، اعلام کرد: امروز قرار بود جلسه‌ای برای انتخاب سرمربی برگزار شود، اما چون تعدادی از آقایان غیب کردند تعداد اعضا برای برگزاری جلسه به حد نصاب نرسید.

او افزود: صفر تا صد انتخاب کریستیچوویچ برای سرمربی گری را بر عهده می‌گیرم. او سفارش هیچ کسی نیست، زیرا اگر قرار بر سفارش بود تا کنون سرمربیان دیگری روی نیمکت نشسته بودند.

مدیرعامل باشگاه شاهین شهرداری بوشهر گفت: اگر کریستیچوویچ سرمربی شاهین شود احساس می‌کنم بتواند از نظر بدنی بازیکنان را ارتقا دهد، زیرا ما در مصاف‌های تک به تک و فاصله طولی مشکل داریم که همه ناشی از ضعف بدنی است.

هیچ کس برای بقای تیم نمی‌تواند تضمین دهد 

مسیگر بیان کرد: هیچ‌کس نمی‌تواند برای بقای شاهین در لیگ برتر تضمین دهد، هر کسی حرف از تضمین بزند بیهوده می‌گوید، زیرا فوتبال ورزشی نیست که بتوان از قبل گفت تیمی در لیگ می‌ماند یا قهرمان می‌شود و همین غیر فابل پیش بینی بودنش است که افراد زیادی را به ورزشگاه می‌کشاند.

او گفت: اگر کسی قرار باشد به ما کمک کند مربی است که بتواند از لحاظ بدنی تیم را تقویت کند تا از این طریق تیم را در شرایطی بهتر از تیم‌های دیگر قرار دهد، این مشکل با دوندگی برطرف می‌شود.

مدیرعامل باشگاه شاهین شهرداری بوشهر عنوان کرد: تمام تلاشم را به کار می‌گیرم تا تیم را در لیگ برتر نگه دارم این طور نیست که پشت کسی قایم شوم و اگر تیم سقوط کرد بگویم فلانی را آوردم، ولی نشد تا به این شکل از گردن خود وظیفه را ساقط کنم.

مسیگر بیان کرد: سیاسی بازی در نمی‌آورم، به هر طریقی شده سعی می‌کنم تیم را نگه دارم، نظارت می‌کنم و اشتباه اول خود (سپردن انتخاب بازیکن به سرمربی) را دیگر تکرار نمی‌کنم.

بازیکن جدید می‌گیریم

او عنوان کرد: سعی می‌کنیم با سرمربی جدید شرط پیروزی بگذاریم و تا نیم فصل بازیکن جدید به تیم اضافه کنیم تا بتوانیم تیم را در لیگ نگه داریم.

مدیرعامل باشگاه شاهین شهرداری بوشهر ادامه داد: ما دو جای خالی برای جذب بازیکن داریم که حتی اگر دو بازیکن با کیفیت هم به تیم تزریق کنیم که خواهیم کرد، باز هم مشکل حل نخواهد شد، باید با دوندگی نقص خود را برطرف کنیم مثل خیلی از تیم‌های دنیا.

مسیگر افزود: با توجه به اینکه دو جای خالی برای جذب بازیکن داریم باید افرادی به تیم تزریق شوند که توانایی بازی در چند پست را داشته باشند.

مدیرعامل باشگاه شاهین شهرداری بوشهر تصریح کرد: با مدیر برنامه خالد شفیعی برای حضور او در تیم صحبت کرده ام، اما احساس می‌کنم امروز و فردا کردن او به علت وضعیت نامشخص سرمربی تیم است.

مسیگر تاکید کرد: بازیکنان دیگری همچون آرمان شریفی هم مد نظر است او در پیکان بازی می‌کرده، اما حالا آزاد است.

او، قاضی را دیگر بازیکن مد نظر معرفی کرد و گفت: باید ابتدا شرایط بدنی او را بسنجیم و اطلاعات دقیق‌تری از او به دست آوریم.

شاهین شهرداری بوشهر که از ۹ بازی گذشته خود در لیگ برتر فوتبال فقط یک امتیاز کسب کرده در دهمین هفته باید جمعه میزبان گل گهر سیرجان باشد.

منبع: