پنجمین اجلاس استانی نماز در نیمه نخست آذرماه برگزار می شود
رئیس ستاد اجلاس نماز استان بوشهر گفت:پنجمین اجلاس استانی نماز در نیمه نخست آذرماه امسال در بوشهر برگزار و از دستگاه‌های برتر حوزه نماز تجلیل می‌شود.
كدخبر: 111308
1398/08/14

به گزارش «پیغام» به نقل از تسنیم، حسن ابراهیمی در نشست بررسی روند  اجراء و برگزاری پنجمین اجلاس استانی نمازبا بیان اینکه این اجلاس با موضوع نماز و مدرسه برگزار می‌شود اظهار داشت: بیست و هشتمین اجلاس سراسری نماز و پنجمین اجلاس استانی نماز در استان‌ها در محورها و موضوع‌های شیوه‌های دعوت دانش‌آموزان به نماز، نقش مدیران و معلمان به دعوت دانش‌آموزان به نماز و نقش اولیا در رونق نماز مدارس برگزار  می‌شود.

رئیس ستاد اجلاس نماز  استان بوشهر راهکارهای حضور فعال روحانیان در مدارس، چگونگی پیوند مسجد و مدرسه، راهکارهای رونق نماز مدارس و چگونگی نقش دانش‌آموزان در رونق نماز مدارس را از دیگر محورهای پنجمین اجلاس استانی نماز تعیین شده است.

وی از برگزاری اجلاس استانی نماز در نیمه نخست آذرماه در بوشهر خبر داد و بیان کرد: دانش‌آموزان، دانشجویان  و قشرهای مختلف جامعه می‌توانند در محورهای یاد شده مقاله،‌ شعر، سرود، فیلم‌نامه، فیلم، عکس، پوستر، رمان، خاطره و غیره به ستاد اقامه نماز  استان بوشهر ارسال کنند.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری بوشهر، آخرین مهلت ارسال آثار به اجلاس سراسری نماز را 20 آبان‌ماه اعلام کرد و گفت: برگزیدگان این اجلاس در اجلاس سراسری نماز به‌میزبانی گرگان تجلیل می‌شوند.

ابراهیمی، از تشکیل کمیته‌های تخصصی اجلاس استانی نماز خبر داد و افزود: کمیته‌‌های علمی پژوهشی، اطلاع رسانی و تبلیغات و کمیته پشتیبانی پنجمین اجلاس استانی نماز بوشهر تشکیل شده است.

وی، هدف از برگزاری اجلاس نماز را ترویج فرهنگ اقامه نماز در بین مردم و دانش‌آموزان دانست و خاطر نشان کرد: رونق بیشتر اقامه نماز در بین دانش آموزان و قشرهای جوان و نوجوان مورد توجه ویژه قرار دارد چراکه پنجمین اجلاس نماز با عنوان و محور نماز و مدرسه تعیین شده است.

 

منبع: