سرمربی تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر:
شاهین برای لیگ برتر بسته نشده است
پیغام: سرمربی تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر گفت: داور دیدار این تیم با تیم گل‌گهر سیرجان در اعلام ضربه پنالتی به سود حریف اشتباه کرد.
كدخبر: 111322
1398/08/18

به گزارش «پیغام»؛ مهرداد کریمیان جمعه‌شب بعد از تساوی یک بر یک تیمش مقابل گل گهرسیرجان در جمع خبرنگاران افزود: در این صحنه خطا بیرون از محوطه رقم خورد و در ادامه به داخل محوطه کشیده شد.

 وی بیان کرد: داور در اعلام پنالتی عجله کرد و کمک داوران پشت دروازه نیز نتوانستند در امر قضاوت به وی کمک کنند.

 کریمیان اظهار کرد: تیم فوتبال شاهین شهرداری در این بازی برای برد برنامه داشت و خوب ظاهر شد اما سه امتیازی که از نان شب برای ما واجب‌تر بود از این تیم گرفته شد.

 وی یادآور شد: در این بازی با تعویض‌هایی که انجام دادیم بازیکنان عقب نشستند اما باز هم موقعیتی به حریف ندادیم.

 کریمیان گفت: این برد در زندگی فوتبالی‌ام و حتی برای بازیکنان بسیار تاثیرگذار بود اما این مهم محقق نشد و شاید با کسب این پیروزی تلنگری به مسئولان باشگاه می‌خورد و از خواب زمستانی بیدار می‌شدند.

 وی افزود: امید می‌رود تیم شاهین بوشهر در لیگ برتر بماند هرچند در هفته دهم صحبت در مورد ماندن در لیگ برتر درست نیست اما شرایط ما این‌طوری است.

 سرمربی تیم شاهین بوشهر عنوان کرد: در لیگ برتر بازی دیگر داریم که امید می‌رود هرچه خیر است برای تیم شاهین رقم بخورد.

 کریمیان عنوان کرد: با توجه به تعطیلی چند روزه لیگ و بعد از چند روز  استراحت تکلیف تیم مشخص می‌شود و  امید می‌رود مسئولان باشگاه کادر مدنظر خود را انتخاب کنند چراکه از این شرایط گلایه دارم و خسته شده و توانی که باید داشته باشم را ندارم.

 وی درارتباط با اینکه جذب بازیکنان شاهین در حد و اندازه لیگ برتر انجام نشده است، گفت: من نیز اعتقاد دارم تیم برای لیگ برتر بسته نشده و باشگاه باید کمیته جذب بازیکن داشته باشد تا بر نحوه جذب بازیکن نظارت داشته باشد.

 کریمیان اظهار کرد: کمیته جذب بازیکن در باشگاه شاهین نیست و بازیکنانی در سطح لیگ برتر نگرفته‌ایم این در حالی است که باید به طور حتم بازیکنان تاثیرگذار به تیم اضافه شوند.

 وی عنوان کرد: سه جای خالی داریم و در نیم فصل هم می‌توانیم بازیکنان جدیدی بگیریم که باید از این ظرفیت به‌خوبی استفاده شود.

منبع: