معاون استاندار بوشهر:
جهاد دانشگاهی یکی از کارآمدترین دستگاه های برآمده از متن انقلاب است
پیغام: معاون استاندار بوشهر عنوان کرد: تعلق خاطر من به جهاد دانشگاهی از دیرباز وجود داشته و به اعتقاد من جهاد دانشگاهی یکی از کارآمدترین دستگاه های برآمده از متن انقلاب است که دستاوردهای بزرگی داشته است.
كدخبر: 111352
1398/08/19

به گزارش «پیغام»؛ مجید خورشیدی در نشست انعقاد تفاهم نامه میان اداره پدافند غیر عامل و جهاد دانشگاهی استان بوشهر گفت: در زمینه های متنوع پژوهش، آموزش و خلاقیت های نوین که الحمدلله جهاد دانشگاهی در هر حوزه ای که وارد شده قرین با موفقیت و افتخار برای دست اندرکاران و مجموعه کشور بوده است.

وی ادامه داد: جهاد دانشگاهی را مجموعه بسیار توانمندی می دانم، و مجموعه ایسنا نیز با تلاش دوستان اضافه شد که جای خالی آن احساس میشد و ان شالله همینطور شاهد راه اندازی سایر مجموعه ها نیز در خروجی های جهاد دانشگاهی باشیم.

معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی استاندار بوشهر تصریح کرد: در آموزش ها به ویژه آموزش های ضمن خدمت این نقیصه وجود داشته که بیشتر بر مبنای مدرک است تا محتوا که این متوجه کارکنان نیست بلکه به مسئولان امر برمی گردد.

خورشیدی خاطرنشان کرد: ضروری است غیر از ارزیابی پایان دوره ساختارها و سازوکارهای ارزیابی نیز اندیشیده شود تا آموزش ها کاربردی شود و دانش تجربی مجموعه ها را ارتقاء دهد. در غیر این صورت نمی توان به تعمیق دانش تجربی کارکنان دولت امیدوار بود.

وی یادآور شد: جای خالی ارزیابی های فرایندی همیشه احساس می شود که باید مجموعه های مختلف با همفکری خروجی های آموزش را در قالب پروسه و فرآیند ارائه بدهند.

معاون استاندار بوشهر عنوان کرد: با تلاش آقای اعتماد مسئله پدافند غیر عامل در استان به یک حوزه تاثیرگذار در همه عرصه ها تبدیل شده که نمونه آن کسب عنوان برتری استان بوشهر در سطح کشور و زمینه پدافند غیر عامل در هفته گذشته است.

مجید خورشیدی اظهار کرد: آموزش ها باید به گونه ای باشد که در پایان هر دوره ارزیابی نیز انجام شود و اگر مشکلی در آموزش ها وجود داشته برطرف شود تا آموزش ها دچار انحراف نباشد.

معاون استاندار بوشهر تاکید کرد: بدون آشنایی شهروندان با پدافند غیر عامل یقینا آسیب پذیری وجود دارد و اگر فرهنگ این موضوع در جامعه نهادینه نشود یقینا مشکل خواهیم داشت.

منبع: