موانع تولید ۵ شرکت تولیدی در بوشهر برداشته شد
پیغام: رئیس کل دادگستری استان بوشهر گفت: برطرف شدن موانع تولید پنج شرکت تولیدی نتیجه اجرای طرح حمایت از واحد‌های صنعتی و تولیدی است.
كدخبر: 111398
1398/08/25

به گزارش «پیغام»؛ علی جمادی رئیس کل دادگستری استان بوشهر بیان کرد: یک شرکت که در زمینه تولید کنسرو و مواد غذایی فعالیت می‌کرد با مشکلاتی از قبیل توقیف اموال و حساب‌های بانکی روبه‌رو بود که با اقدامات صورت گرفته در دستگاه قضایی و با رفع توقیف اموال و حساب‌های بانکی، ۱۰۰ نفر از کارگران از بیکاری نجات پیدا کردند.

او ادامه داد: همچنین یک شرکت که در تولید مصالح ساختمانی و ساخت سوله فعالیت می‌کرد و ۵۰۰ کارگر فعالیت داشت با مشکل توقیف خدمات تسهیلاتی از سوی بانک‌ها مواجه بود که با اخذ موافقت بانک‌ها در صدور ضمانت‌نامه بانکی و اعطای تسهیلات، موانع تولید در این شرکت نیز برطرف شد.

رئیس کل دادگستری استان بوشهر افزود: شرکت دیگری نیز که در بخش مصالح ساختمانی با ۸۰ کارگر فعالیت می‌کرد به علت مشکلات حقوقی از تسهیلات بانکی محروم شده بود که در نتیجه اقدامات ستاد اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی دادگستری توانست با رفع ممنوعیت و رفع محرومیت از تسهیلات، در چارچوب قانون اصلاحی قانون صدور چک به فعالیت خود ادامه دهد.

جمادی، با اشاره به حل مشکل شرکت تولید کننده ام دی اف نیز گفت: این شرکت ۱۲۰ کارگر دارد و با مشکلات مالی منجر به ورشکستگی روبه‌رو بود، که با کمک مسئولان قضایی و تلاش برای جلب رضایت شاکی، زمینه ادامه فعالیت آن زیر نظر مدیر و نظارت دادگاه صورت گرفت.

او، بیان کرد: همچنین شرکتی که در زمینه تولید قیر با ۳۰ کارگر فعالیت می‌کرد که به علت مشکلات درون سازمانی در کار آن خللی وارد شده بود؛ اما با تلاش مسئولان قضایی استان و با تصویب ادامه فعالیت شرکت هم اکنون مشغول به کار است.

منبع: