مدیرعامل شركت توزیع نیروی برق استان بوشهر:
با کنترل و نظارت در اجرای باکیفیت پروژه ها تسریع لازم انجام شود
پیغام: مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهرگفت: تمام تلاش خود را جهت آماده سازی شبکه برق جهت عبور از پیک تابستان ۹۹ انجام می دهیم
كدخبر: 111399
1398/08/25

 به گزارش «پیغام» به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر، اردشیر مذکوری در بازدید از مدیریت برق شهرستان تنگستان اظهار داشت:  سفرهای شهرستانی به منظور رصد کاستی هاو مشکلات اجرای پروژه ها انجام می شود.

وی در ادامه افزود: باید تمامی تلاش خود را جهت آماده سازی شبکه برق جهت عبور از پیک تابستان ۹۹ انجام دهیم. همچنین با کنترل و نظارت کافی در اجرای باکیفیت پروژه ها تسریع لازم انجام شود.

مذکوری خاطر نشان کرد: پروژه برقرسانی به چاه های  کشاورزی تنگستان با احداث ۱۲ کیلومتر شبکه فشار متوسط و 9 میلیارد ریال اعتباربا پیشرفت فیزیکی ۱۰۰درصد اجرایی شده است.

 وی بیان کرد: در بخش توسعه شهری و بهره برداری، از محل اعتبارات داخلی ۲۰ میلیارد ریال اعتبار  جهت توسعه شبکه برق رسانی اهرم هزینه شده است.

مهندس مذکوری یادآور شد: این پروژه شامل یک کلیومتر و ۳۰۰ متر شبکه فشار ضعیف و۹۰۰ متر شبکه فشار متوسط است که اکنون ۴۰درصد پیشرفت فیزیکی دارد و سایر پروژه ها نیز تا قبل از پیک ۹۹ به بهره برداری خواهد رسید.

مذکوری اظهار کرد: در سالی که  رونق تولید نام گرفته، بخشی از این مسئولیت بر دوش صنعت برق است که  با تامین برق پایدار و مطمئن رسالت مهمی در تحقق این فرمایش مقام معظم رهبری دارد.

 

منبع: