دادستان عمومی و انقلاب بوشهر:
مردم مراقب باشند و مسیر خود را از خرابکاران جدا کنند
پیغام: دادستان عمومی و انقلاب بوشهر گفت: در پی برخی اعتراض‌ها و اغتشاش‌ها نسبت به افزایش نرخ بنزین و سودجویی برخی افراد از این مساله، مردم مراقب باشند و مسیر خود را از خرابکاران جدا کنند.
كدخبر: 111425
1398/08/27

به گزارش «پیغام»علی حسن‌پور در گفت‌وگو با ایرنا افزود: مردم هوشیار باشند، ناخواسته در دام افراد خراب‌کار، معاند و اشرار نیفتند و اقدام به انجام کارهای خلاف کنند.

وی اظهار داشت: تخریب اموال و تاسیسات عمومی و خصوصی به طور قطع جرم است و دستگاه قضایی با متخلفان در این زمینه برخورد قاطع می‌کند.

دادستان عمومی و انقلاب بوشهر بیان کرد: عده‌ای با سوء استفاده از موقعیت در قالب پوشش مردمی اقدام به تخریب اموال و اماکن عمومی از جمله بانک‌ها، دستگاه‌های خودپرداز، تابلوهای راهنمایی و رانندگی و اخلال در نظم عمومی می‌کنند و عده‌ای از جوانان نیز با این افراد خراب‌کار همراهی دارند.

حسن‌پور اضافه کرد: دستگاه انتظامی، اطلاعاتی و امنیتی استان بوشهر نسبت به شناسایی اخلال‌گران اقدام کرده و بزودی این افراد تحت تعقیب قرار گرفته و جلب می‌شوند به همین دلیل مردم مسیر خود را از این افراد جدا و از تخریب اموال عمومی خودداری کنند.

وی ادامه داد: چنانچه این افراد توسط دستگاه‌های امنیتی، انتظامی و اطلاعاتی شناسایی، دستگیر و به مرجع قضایی معرفی شوند برخورد قانونی با هر عمل مجرمانه آنها انجام می‌شود.

منبع: