مدیرکل تعزیرات حکومتی استان بوشهر:
متهم پرونده قاچاق سوخت در بوشهر به پرداخت ۲۳ میلیارد ریال محکوم شد
پیغام: مدیرکل تعزیرات حکومتی استان بوشهر گفت: متهمان پرونده قاچاق سوخت در بوشهر به پرداخت مبلغ ۲۳ میلیارد ریال جزای نقدی در حق دولت و همچنین ضبط سوخت مکشوفه محکوم شد.
كدخبر: 111459
1398/08/29

به گزارش «پیغام»، زهرا افضلی‌نیا در جمع خبرنگاران در بوشهر با تاکید بر رسیدگی به پرونده متخلفان اقتصادی، خدماتی و صنفی اظهار داشت:در راستای تغییر قیمت بنزین، رعایت قیمت و نرخ ناوگان مسافری عمومی باید مورد توجه قرار بگیرد و در این راستا آژانس‌های مسافری که بدون مجوز، قیمت و نرخ خود را  افزایش دهند تحت تعقیب قرار می‌گیرند.

وی با بیان اینکه هرگونه افزایش قیمت کالا و خدمات غیرقانونی است و تحت تعقیب قرار داده می‌شود تصریح کرد: در این راستا گشت‌های مشترک ویژه نظارتی و بازرسی برای جلوگیری از افزایش قیمت‌ها شبانه‌روز فعالیت می‌کنند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان بوشهر افزود: سامانه 135 تعزیرات حکومتی و 124 صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر آماده دریافت گزارش‌ها و شکایات مردمی به صورت شبانه‌روزی است.

افضلی‌نیا از رسیدگی به پرونده سوخت قاچاق در بوشهر خبر داد و با اشاره به نحوی کشف این محموله قاچاق خاطر نشان کرد: یگان‌ عملیات منطقه دوم نیروی دریایی سپاه با همکاری اداره کل اطلاعات استان بوشهر یک فروند شناور یدک‌کش حامل 120 هزار لیتر گازوئیل که دارای 9 نفر خدمه بودند را شناسایی و متوقف کردند.

وی با اشاره به رسیدگی به این پرونده قاچاق سوخت افزود: این پرونده در شعبه دوم تعزیرات حکومتی بوشهر مورد رسیدگی قرار گرفت و احکام مربوطه صادر شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان بوشهر بیان کرد: پس از بررسی و احراز تخلف، متهمان پرونده به پرداخت 23 میلیارد ریال جزای نقدی در حق دولت و ضبط سوخت مکشوفه محکوم شدند.

منبع: