فرمانده انتظامی استان بوشهر خبر داد:
عوامل ایجاد اغتشاش در استان بوشهر دستگیر شدند
پیغام: فرمانده انتظامی استان بوشهر از شناسایی و دستگیری شماری ازعوامل اغتشاش‌گربا همکاری نیروهای امنیتی در همان لحظه‌های اولیه ایجاد ناآرامی در استان خبر داد.
كدخبر: 111471
1398/09/04

به گزارش «پیغام»؛ سردار خلیل واعظی در این باره افزود: در هفته گذشته با توجه به نارضایتی برخی شهروندان از اجرای سهمیه‌بندی بنزین شماری از افراد خودفروخته و ضد نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با سوء استفاده از تجمع‌های ‌مردمی در بعضی از شهرهای این استان اقدام به تخریب اموال عمومی در مرکز و تعدادی از شهرهای استان کردند.

 وی بیان کرد: با این وجود با تدبیر و همت نیروهای انتظامی و امنیتی و بصیرت مردم ولایتمدار استان در مدت زمان کوتاهی آرامش و امنیت به سطح شهرهای استان بوشهر بازگشت.

واعظی ادامه داد: خط قرمز نیروی انتظامی امنیت مردم و حفاظت از اموال عمومی و مردمی است و با تمام توان تلاش خواهیم کرد تا آشوب‌گران فرصت اخلال و ناامنی را نداشته باشند.

وی بیان کرد: مردم عزیز صف‌شان از صف معدود افرادی که به دنبال اخلال و بی نظمی هستند جدا است و با درایت خود اجازه سوء استفاده به اغتشاش‌گران نخواهند داد.

واعظی افزود: اولویت پلیس برقراری نظم و امنیت و حفظ جان مردم و اموال عمومی است و پلیس با افرادی که ناقض امنیت بوده و بیت المال و اموال شهروندان را تخریب کنند قاطع برخورد می‌کند.

واعظی تاکید کرد: در این ارتباط از مردم انتظار داریم هرگونه مشاهده، اخبار و اطلاعات خود را مبنی بر اخلال و بی‌نظمی به پلیس ۱۱۰ گزارش دهند.

منبع: