تقسیم امتیازات در داربی بوشهری ها
دیدار تیم شاهین و پارس جنوبی جم در بوشهر با نتیجه تساوی به پایان رسید.
كدخبر: 111478
1398/09/09

به گزارش «پیغام»، همزمان هفته دوازدهم لیگ برتر، دو تیم شاهین بوشهر  و پارس جنوبی جم  روز جمعه 8 آذر ماه از ساعت ۱۵:۰۰ در ورزشگاه شهید مهدوی با قضاوت حمید حاج‌ملک، عسگر محمدی و حمید نادری به مصاف با هم رفتند.

در دقیقه ۲۱  این دیدار شاهین بوشهر با گل حسین مالکی مهاجم جوان شاهین از پاس ارسالی به پشت مدافعان پارس نهایت استفاده را برد پس از دریبل موفق دخسوس با ضربه پغل پل گل اول را برای تیمش به ارمغان آورد.

در دقیقه ۳۴ ، گادرانی در داخل محوطه جریمه بر روی متین کریم زاده خطا کرد تا شاهین تیمی که بیشترین پنالتی‌ را در لیگ برتر به تیم‌ها داده است این بار پنالتی را به پارس تقدیم کرد. در ادامه محمد نوری با گل کردن این ضربه بازی را به تساوی کشاند هر چند که او موقع پنالتی لیز خورد و این ضربه چیپ شد.

محمد نوری پس از گل زنی به سمت هواداران شاهین رفت و عدد ۵ را به نشانه پنجمین گل فصل خود نشان داد، اما هواداران شاهین به حرکت او واکنش نشان دادند چرا که آن‌ها معتقد بودند حرکت محمد نوری مربوط به شکست شاهین با نتیجه ۵ بر صفر برابر پرسپولیس بوده است. 

مصطفی احمدی که در دقیقه ۵۶ اولین کارت زرد بازی را دریافت کرده بود در دقیقه ۶۳ دومین کارت زرد خود را گرفت و از زمین بازی اخراج و شاهین ده نفره شد.

بدین ترتیب شاهین در حسرت برد با این نتیجه ۴ امتیازی همچنان در قعر جدول و پارس جنوبی با ۹ امتیاز در رده چهاردهم باقی ماند.

 

منبع: