سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی جم:
کل بودجه ما ۱۰ میلیارد تومان است
پیغام: سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی جم گفت: در مبحث حمایت‌های مالی عدالت اجتماعی در حق نمایندگان لیگ برتری فوتبال استان بوشهر محقق نشده است.
كدخبر: 111481
1398/09/09

به گزارش «پیغام»؛ فراز کمالوند در نشست خبری پس از دیدار تیمش با شاهین شهرداری بوشهر که با تساوی یک بر یک پایان یافت افزود: تیم‌های شاهین و پارس از یک استان هستند و آرزویم این است این تیم‌ها در لیگ برتر بمانند.

وی بیان کرد: تیم‌های شاهین شهرداری بوشهر و پارس جنوبی جم شرایط مشابه یکدیگر دارند و با چوب دستی به مصاف مسلسل می‌رویم.

کمالوند ادامه داد: در موضوع حمایت مالی برای تیم‌های پرسپولیس و استقلال هزینه‌های میلیاردی می‌شود ولی در استان بوشهر که مردمش عاشق فوتبال هستند نسبت به نمایندگان این استان بی توجهی می‌شود.

وی گفت: محض اطلاع بگویم که هفت سال لیگ برتر مربی بوده‌ام، بطور واقعی لیگ امسال جنگ نابرابر است و بازیکنی داریم در لیگ برتر قرارداد ۱۳ میلیاردی دارد ولی کل بودجه ما ۱۰ میلیارد تومان است.

کمالوند ادامه داد: برنامه فوتبال برتر نشان می‌داد که یکی از بازیکن‌های آنها ۵۵۰ هزار دلار گرفته است، اما بابک حاتمی دفاع راست ما ۱۴۰ میلیون تومان، دفاع چپ ما ۲۵۰ میلیون تومان و سایر بازیکنان ما هم  مبالغی نزدیک به این رقم گرفته‌اند.

وی گفت: ۲ بازیکن خارجی هم داریم که نمی‌دانیم قرارداد آنها را می‌توانیم بدهیم یا نه، این چه انصافی است؟ اگر قانون کمک نکردن دولت به فوتبال است، خب برای همه این‌طور باشد یک بام و دو هوا که نمی‌شود.

کمالوند یادآور شد: وزارت صنعت و معدن ۱۵ تیم دارد و فقط مشکل تیم‌های نفتی هستند؟ تیم شاهین بوشهر چه گناهی کرده‌است؟

سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی جم بیان کرد: از من می‌خواهید که درباره بازی صحبت کنم، اما چه چیزی باید بگویم؟ آنقدر فکر ما مشغول بود که نمی‌توانستیم بازی با شاهین را آنالیز کنیم.

وی افزود: وقتی بازیکنانم مشکل دارند، باید فکر بلیت و هتل و سایر موارد باشیم چقدر وقت داریم به فوتبال فکر کنیم؟ چیزی نداریم که بگوییم وقتی این همه مشکل داریم.

کمالوند اضافه کرد: برخی تیم‌های دیگر ۶۰۰ هزار دلار به بازیکن خارجی می‌دهند که بودجه 2 تا 3 سال تیم‌های ماست.

سرمربی مربی تیم فوتبال پارس جنوبی جم در مورد اینکه چرا کمتر از بازیکنان بومی در ترکیب تیمش استفاده می‌کند، عنوان کرد:  در بحث بازیکن بومی، با 3 تا 4 بازیکن  بومی حرف زدم  برای مثال ابراهیم صالحی گفت از سال‌های قبل هنوز طلب دارم کجا بیایم؟! با او 3 تا 4 ساعت حرف زدم و در شهرستان جم نیز ما هنوز بازیکنی که در سطح لیگ برتر باشد نداریم و  لیگ برتر برای جوانان سخت است.

وی در مورد عملکرد ضعیف محمد ابراهیمی هافبک تیمش اظهارداشت: داستانش خیلی آسان است زیرا ما چهار باخت به پرسپولیس، استقلال، تراکتور و پدیده داشتیم و الان باید گل بزنیم.

کمالوند افزود: این اتفاق برای هر بازیکنی پیش می‌آید، ولی باید خط حمله‌مان را تقویت کنیم.

وی گفت: محمد نوری امروز در لیگ پنج گله شد و به کورس آقای گلی‌ رفت به خاطر همین آن حرکت (نشان دادن انگشتان دست راست) را انجام داد اما هواداران شاهین تصور کردند نوری به شکست تیم آنها برابر پرسپولیس با پنج گل را نشان داده‌است .

کمالوند ادامه داد: نوری با من صحبت کرد و گفت رفتم جلوی دوربین تا شادی پنج گله شدنم را انجام بدهم ولی سوءتفاهم به وجود آمده‌است که در این ارتباط به دلیل انجام حرکت مقابل هواداران شاهین از آنها عذرخواهی می‌کنیم.

منبع: