رئیس کل دادگستری استان بوشهر:
با سوء استفاده کنندگان و برهم زنندگان نظم بازار برخورد جدی می شود
پیغام: رئیس کل دادگستری استان بوشهر گفت: با سوء استفاده کنندگان و برهم زنندگان نظم بازار و قیمت های کالا و خدمات برخورد جدی صورت می گیرد و به پرونده‌های این قبیل افراد، بدون هیچ گونه مماشات رسیدگی می شود .
كدخبر: 111510
1398/09/10

به گزارش «پیغام»؛ به نقل از روابط عمومی و ارتباطات دادگستری کل استان بوشهر، علی جمادی در سومین جلسه شورای پیشگیری از وقوع جرم استان درخصوص اجرای طرح اصلاح قیمت بنزین و جلوگیری از افزایش قیمت کالا‌ها و خدمات اظهار کرد: دستگاه قضایی استان بوشهر در این راستا اقدامات پیشگیرانه خود را به همراه تعزیرات حکومتی ،اصناف  و سایر دستگاه‌های مسئول در دستور کار قرار داده است.

جمادی با بیان این که اجرای احکام قطعی در خصوص تغییر غیر مجاز کاربری اراضی زراعی و باغ ها در اولویت است، افزود:  لازم است همه دستگاه ها تلاش خود را در زمینه پیشگیری از تغییر کاربری اراضی و باغ ها انجام دهند.

رئیس کل دادگستری استان تأکید کرد: تخریب یا اجرای اراء نه تنها در بین مردم بدبینی ایجاد نمی کند بلکه عموم مردم از این اقدام استقبال خواهند کرد

وی افزود :  اگر با کسانی که دست به تغییر کاربری اراضی می زنند در همان ابتدای کار برخورد صورت گیرد این برخورد راحت تر صورت می پذیرد . 

جمادی اشاره ای به بحث بنگاه های املاک داشت  و ادامه داد: بنگاه های املاک باید مورد رصد قرار گیرند و بنگاه های متخلفی که اقدام به قول نامه کردن اراضی تغییر کاربری شده نموده اند شناسایی و چنانچه لازم باشد اقدام به لغو مجوزآنها گردد که این مسأله خود باعث پیشگیری از تخلفات بعدی خواهد شد.

وی در خصوص پیشگیری از سرقت بیان داشت: سرقت جرمی است که پیشگیری از آن در اولویت دستگاه قضایی قرار دارد .

رئیس کل دادگستری استان بوشهر در ادامه افزود : ادارات حتما باید یگان حفاظت داشته باشند و استفاده از دوربین و سایر وسایل مورد نیاز حفاظت فیزیکی از اماکن خود را به صورت جدی در دستور کار قرار دهند.

وی در خصوص سرقت هایی که توسط مجرمان در استان انجام می گیرد هم گفت: باید توسط دستگاه های متولی راهکار پیشگیرانه اندیشیده شود و هزینه های جرم را برای این قبیل مجرمین بالا برد تا شاهد کاهش وقوع سرقت توسط این افراد در استان باشیم.

 

 

 

منبع: