ثبت نام از داوطلبان انتخابات مجلس در چهار حوزه انتخابیه بوشهر آغاز شد
پیغام:سرپرست اداره کل سیاسی و انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری بوشهر گفت: ثبت نام از داوطلبان انتخابات مجلس از ساعت ۸ امروز یکشنبه دهم آذر آغاز شد و تا آخر وقت اداری (ساعت ۱۸) شنبه شانزدهم آذر ادامه خواهد داشت.
كدخبر: 111511
1398/09/10

به گزارش «پیغام»؛ خسرو دهقانی افزود: در استان بوشهر چهار حوزه انتخابیه برای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی داریم که داوطلبان حوزه بوشهر، گناوه و دیلم در فرمانداری بوشهر، داوطلبان حوزه دشتستان در فرمانداری این شهرستان، حوزه تنگستان و دشتی در فرمانداری دشتی، حوزه دیر، کنگان، جم و عسلویه در فرمانداری کنگان ثبت نام خواهند کرد.

او بیان کرد: همچنین داوطلبان این حوزه‌ها می‌توانند در وزات کشور نام نویسی کنند و اگر داوطلبی خارج از کشور زندگی می‌کند می‌تواند به نمایندگی‌های جمهوری اسلامی ایران در این کشور‌ها مراجعه و ثبت نام کند.

سرپرست اداره کل سیاسی و انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری بوشهر، رونوشت و اصل کارت ملی، شناسنامه و آخرین مدرک تحصیلی را مدارک لازم برای ثبت نام داوطلبان عنوان کرد و افزود: ثبت نام به صورت الکترونیکی خواهد بود.

دهقانی عنوان کرد: داوطلبان باید دست کم مدرک کارشناسی یا معادل آن را داشته باشند.

او گفت: هر دوره نمایندگی مجلس به عنوان یک مقطع تحصیلی به حساب می‌آید و جانبازان، آزادگان، فرزندان شهدا و رزمندگانی که دست کم شش ماه در جبهه حضور داشته‌اند نیز می‌توانند از مزایای یک مقطع تحصیلی بالاتر استفاده کنند.

منبع: