13 داوطلب در روز دوم در مراکز چهارگانه حوزه های انتخابیه ثبت نام کردند
سرپرست اداره کل سیاسی و انتخابات استانداری بوشهرگفت: در دومین روز از ثبت‌نام داوطلبان یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی ۱۳نفر نام خود را در مراکز چهارگانه حوزه های انتخابیه این استان ثبت کردند.
كدخبر: 111528
1398/09/12

 به گزارش «پیغام»؛ خسرو دهقانی دوشنبه شب در جمع خبرنگاران افزود: از این شمار پنج نفر در حوزه انتخابیه بوشهر، گناوه، دیلم، یک نفر در دشتی و تنگستان، سه نفر دشتستان و چهار نفر در کنگان، دیر، جم و عسلویه ثبت‌نام کردند.

وی اضافه کرد: از مجموع افراد ثبت‌نام  شده ۹ نفر مرد و چهار نفر زن هستند.

سرپرست اداره کل سیاسی و انتخابات استانداری بوشهر گفت: ۱۷ نفر از داوطلبان ثبت‌نام شده ۳۰ تا ۴۰ ساله هستند.

دهقانی اضافه کرد: از شمار افراد ثبت نام شده یک نفر دارای سابقه نمایندگی، ۶ نفر دارای سابقه داوطلبی در دوره‌های گذشته و مابقی سابقه‌ای ندارند.

وی شمار داوطلبان ثبت‌نام شده در روز نخست را ۱۹ نفر اعلام کرد و گفت: جمع ثبت‌نام نهایی در پایان روز دوم در حوزه‌های انتخابیه استان بوشهر 32 نفر هستند که 27 نفر مرد و پنج نفر زن هستند.

دهقانی اضافه کرد: از این تعداد 14 نفر در حوزه بوشهر، گناوه و دیلم و در حوزه‌های دشتی و تنگستان،  دشتستان و کنگان، دیر، جم و عسلویه نیز هر کدام ۶ نفر ثبت‌نام کردند.

استان بوشهر با یک میلیون ۱۶۳ هزار نفر جمعیت و ۱۰ شهرستان دارای چهار کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی است.

حوزه های انتخابیه استان بوشهر در انتخابات مجلس شورای اسلامی شامل " بوشهر، گناوه و دیلم" با مرکزیت فرمانداری بوشهر، "دشتستان" با مرکزیت فرمانداری دشتستان، " دشتی و تنگستان" با مرکزیت فرمانداری دشتی، " کنگان، دیر، جم و عسلویه" با مرکزیت فرمانداری کنگان است.

منبع: