مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر:
مدیران حق استفاده از امکانات آموزش و پرورش برای تبلیغات در انتخابات ندارند
پیغام: مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: هیچ مدیری حق استفاده از امکانات آموزش و پرورش برای تبلیغات در انتخابات ندارد.
كدخبر: 111923
1398/10/21

پیغام: مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: هیچ مدیری حق استفاده از امکانات آموزش و پرورش برای تبلیغات در انتخابات ندارد.

به گزارش «پیغام» به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش استان بوشهر، علیمراد کرمی در گردهمایی مدیران و رؤسای آموزش و پرورش مناطق و شهرستان‌های استان در گناوه اظهار داشت: اداره کل آموزش و پرورش استان به مناطق و شهرستان‌ها کمک خواهد کرد تا نیروهای آموزشی خود را تقویت کنند و همچنین مدیران، توانمند سازی نیروی انسانی را در برنامه کاری و اولویت خود قرار دهند.

وی افزود: مدیران تا می‌توانند تنور انتخابات را داغ کنند و مردم را برای حضور پرشور در انتخابات ترغیب کنند ولی استفاده از وسایل و امکانات آموزش و پرورش و بیت‌المال، در حمایت و تبلیغ کاندیداها ممنوع است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر اظهار داشت: با وجود کمبود نیرو و امکانات، کار کردن در مناطق و شهرستان‌ها سخت است ولی همه همکاران با تلاش‌های شبانه‌روزی خود سعی در برطرف کردن این کمبودها دارند.

وی تصریح کرد: در بهمن ماه توزیع شیر در مدارس آغاز خواهد شد و در ۲۱ نوبت تا پایان سال تحصیلی این توزیع شیر انجام می‌شود.

علیمراد کرمی بیان داشت: هزینه‌های اضافی را از مدارس و مراسم حذف کنید تا فشاری به مدیران مدارس و مردم وارد نشود.

اسکندر احمدی مدیر آموزش و پرورش شهرستان گناوه در این گردهمایی گفت: شهرستان گناوه با ۱۰۳ هزار نفر جمعیت ۱۴ هزار و سیصد دانش‌آموز در آن مشغول به تحصیل هستند و با محاسبه پیش‌دبستانی‌ها تعداد ۲۰ هزار و ۱۰۲ دانش‌آموز در مجموع در گناوه به تحصیل مشغول هستند.

وی افزود: آموزش و پرورش گناوه در تمامی زمینه‌های علمی،ورزشی، فرهنگی،هنری،پرورشی، قرآنی و مذهبی فعالیت داشته است و نتایج خوبی نیز داشته است.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان گناوه اظهار داشت: از همین امروز دغدغه ما فراهم سازی تسهیلات نوروز است که از سه ماه زودتر کار تعمیرات و آماده‌سازی را آغاز کرده‌ایم تا برای خدمت به فرهنگیان و هموطنان آمادگی کامل را داشته باشیم.

 

منبع: