توازن منابع مالی دربودجه سال آینده شهرداری بوشهر دیده شود
پیغام: نایب رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر بوشهر با تاکید بر تامین اعتبارات عمرانی پروژه‌های اولویت‌دار محلات در بودجه سال آینده گفت:توزیع عادلانه خدمات و منابع بین محلات و دستیابی برابر شهروندان به امکانات، زمینه ساز توسعه متوازن شهری است.
كدخبر: 112002
1398/10/23

به گزارش «پیغام» به نقل ازتسنیم، مهرزاد آسایش در نطق پیش از دستور جلسه علنی شورای شهر بوشهر با  تاکید بر تامین اعتبارات لازم برای اجرای پروژه‌ها در محلات مختلف شهر بوشهر اظهار داشت:با توجه به اینکه در فصل بودجه‌ریزی هستیم انتظار می‌رود توازن منابع مالی دربودجه سال آینده شهرداری بوشهر دیده و  اعتبارات لازم  برای اجرای پروژه‌های اولویت‌دار هر محله در بودجه تامین شود.

وی با تاکید بر اجرای پروژه‌های اولویت‌دار در محلات با استفاده از نظرات شورایاران و معتمدان محلات  بیان کرد:انتظار داریم در تدوین بودجه سال آینده شهرداری کدهای واقعی برای اجرای پروژه‌های مهم و با اولویت دیده شود.

نایب رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر بوشهر با تاکید بر تامین اعتبارات برای عملیاتی شدن پروژه‌های معطل مانده  در شهرداری گفت: پروژه‌های مثل تالار شهر و احداث ساختمان شهرداری مناطق که  چند سال است اعتبارات مصوب می‌شود ولی این پروژه‌ها عملیاتی نمی‌شود و کدهای اعتباری آن در طول سال جابجا می‌شود خوداری شود.

آسایش تاکید کرد: بودجه سال آینده  شهرداری بوشهر به صورت واقعی تنظیم  شودکه در طول سال مجبور به جابه‌جای کدهای درآمدی نباشیم.

وی با تاکید بر پرهیز از طرفداری از کاندیداهای انتخاباتی مجلس در استفاده از امکانات شهرداری خاطر نشان کرد: با توجه  به صدا درآمدن زنگ رسمى انتخابات مجلس شورای اسلامی در خواست می‌شود شهردار طی نامه‌ای به  تمامی سازمانهای وابسته و واحدهای تابعه شهرداری اعلام شودکه از ظرفیت، امکانات شهرداری و نیروى انسانى پرتلاش و خدوم برای  تبلیغ و حمایت از هیچ  کاندیداى استفاده نشود.

منبع: