نمایشنامه "پدر خط فاصله پسر" در بوشهر اجرا شد+تصاویر
پیغام: نمایشنامه "پدر خط فاصله پسر" به نویسندگی سینا دلشادی و کارگردانی مهدی انصاری سه شنبه شب، در سالن نمایش حوزه هنری انقلاب اسلامی استان بوشهر خوانش شد.
كدخبر: 112040
1398/10/25

به گزارش «پیغام» به نقل از روابط عمومی حوزه هنری استان بوشهر؛ کارگردان این نمایشنامه خوانی گفت: نغمه نقوی، علیرضا رضوانی، محمدرضا عبدالهی، نازنین بخشنده، ندا خدری و مهدی انصاری نقش خوانان و امین چاه شوری موسیقی نمایشنامه را به عهده دارد. 

مهدی انصاری افزود: این نمایش توسط سینا دلشادی، هنرمند حوزه هنری انقلاب اسلامی کشور و نویسنده و داور تئاتر به نگارش درآمده و توسط انتشارات سوره مهر منتشر شده است. 

  

وی با اشاره به موضوع نمایشنامه بیان کرد: نمایشنامه "پدر خط فاصله پسر" با موضوع نهضت مقاومت فرانسه در دوره اشغال آلمانی ها است.

 انصاری با اشاره به تاثیرگذاری این نمایشنامه بر جوانان ادامه داد: نمایشنامه مبتنی بر رابطه یک نوجوان فرانسوی است که روحیه و فرهنگ مقاومت خود را در برابر نیروهای اشغالگر آلمان نشان می دهد. 

وی با اشاره به درخواست مخاطبان گفت: اجرای دوم نمایشنامه خوانی "پدر خط فاصله پسر" روز پنجشنبه ۲۶ دی ماه، در سالن نمایش حوزه هنری انقلاب اسلامی استان بوشهر برگزار می شود. 

  

    

منبع: