کاهش بودجه بوشهر از محل سه درصد نفت و گاز جبران و اصلاح شود
پیغام: عضو شورای اسلامی شهر اهرم گفت: نمایندگان استان بوشهر در مجلس شورای اسلامی تلاش کنند کاهش بودجه بوشهر از محل سه درصد و نفت و گاز جبران و اصلاح شود.
كدخبر: 112093
1398/10/29

به گزارش «پیغام»؛ محسن قاسمی زاده در گفتگو با مهر اظهار داشت: سهم بوشهر از محل اعتبارات نفت و گاز در لایحه بودجه ۹۹ حدود ۲۰۴ میلیارد تومان پیش‌بینی‌شده اما سهم خوزستان از همین ردیف ۷۸۰ میلیارد تومان مصوب شده که ظلم و اجحاف در حق مردم این استان است.

وی با بیان اینکه غفلت مسئولان استان در این راستا قابل‌تأمل است بیان کرد: بوشهر به‌عنوان پایتخت انرژی کشور یدک می‌کشد، بنابراین مسئولان و نمایندگان این استان در مجلس شورای اسلامی باید از منافع و حقوق مردم دفاع کنند.

قاسمی با بیان اینکه سکوت در این خصوص توجیه‌کننده نیست افزود: اعتبارات تملک دارایی استان در سال آینده کاهش ۱۶۰ میلیارد تومانی دارد.

وی تصریح کرد: طرح‌های استانی و ملی زیادی در استان بوشهر وجود دارد که نیاز است بودجه بوشهر در کمیسیون تلفیق اصلاح و درست شود.

عضو شورای اسلامی شهر اهرم خاطرنشان کرد: باگذشت ۱۰ ماه از سال تخصیص اعتبارات استانی سال جاری تاکنون ریالی پرداخت‌نشده که این امر روند توسعه استان را با چالش مواجه خواهد کرد.

منبع: