معاون هنری و سینمایی فرهنگ و ارشاد استان بوشهر :
پرداختن به هنر موجب شخصیت بخشدن به انسان می شود
پیغام: معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر گفت: هنر را باید به واسطه تاثیرات مثبت و شاداب بودن دوست داشت زیرا علاوه بر کمک کردن به انسان برای رشد و پیشرفت، باعث زیبایی جامعه نیز می شود.
كدخبر: 112110
1398/10/29

به گزارش «پیغام» به نقل از روابط عمومی ارشاد بوشهر؛ محمدحسین زندویان  در آیین رونمایی از پوستر چهارمین نمایشگاه عکس "انسان" در بوشهر با اشاره به اینکه پرداختن به هنر موجب شخصیت بخشدن به انسان می شود، افزود: هر فرد می تواند از طریق هنر درک و احساسات درونی خود را به دنیای پیرامون به صورت دوطرفه ابراز و تبادل کند.

وی بیان کرد: عکاسی یکی از هنرهای اثرگذار است که هنرمند باید در هنگام ثبت یک اثر مولفه‌هایی را رعایت کند تا اثر او علاوه بر جذابیت، مانایی داشته باشد. 

وی اظهار داشت: شناخت ذائقه‌های جامعه و مخاطبان مهمترین فاکتور در تولید یک اثر ماندگار است که هنرمندان باید به این مهم توجه کنند.

 زندویان بیان کرد: نمایشگاه بهترین فرصت برای ارائه آثار در حوزه‌های مختلف است تا افراد جامعه علاوه بر کسب اطلاعات و آگاهی از مسائل پیرامون اطراف خود، بیشتر با هنرمندان و فعالیت‎های آنها آشنا شوند.

معاون هنری و سینمایی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر گفت: این اداره‌کل برای حمایت از هنرمندان از هیچ کوششی دریغ نخواهد کرد و انجام این مهم را یکی از وظایف و رسالت‌های اصلی خود برای ارتقای سطح فرهنگ و هنر می‌داند.

در این آیین پوریا بهرام نژاد طراح پوستر چهارمین نمایشگاه عکس انسان توضیحاتی در ارتباط با طراحی پوستر و نحوه برگزاری نمایشگاه بیان کرد.

چهارمین نمایشگاه عکس انسان با موضوع انسان و موضوع‌های مختلف زندگی روزمره از یکم تا هفتم بهمن ماه سال جاری در عمارت تاریخی دهدشتی، گالری فرهنگ‌سرای بافت بوشهر برپا می‌شود.

منبع: