بارش‌ها از ظهر امروز شدت می‌گیرد
کارشناس هواشناسی استان بوشهر با اشاره به فعالیت سامانه بارشی در استان گفت: از ظهر امروز به تدریج بارش‌ها شدت می‌گیرد و بارش برف نیز در ارتفاعات استان دور از انتظار نیست.
كدخبر: 112171
1398/11/02

به گزارش «پیغام»؛ به نقل از صداو سیما بوشهر، زهرا راستگو بیان کرد: سامانه بارشی که از اواخر وقت دیروز وارد استان بوشهر شده باعث بارش‌های پراکنده‌ای در نقاط مختلف استان شده است.

وی با اشاره به ادامه فعالیت این سامانه بارشی تا فردا در استان افزود: بارش‌ها از ظهر امروز شدت می‌گیرد و وقوع رگبار، رعد و برق و در برخی نقاط مستعد بارش تگرگ را شاهد خواهیم بود که درباره آبگرفتگی معابر عمومی و سیلابی شدن مسیل‌ها در برخی نقاط هشدار داده می‌شود.

کارشناس هواشناسی استان ادامه داد: از فردا به‌تدریج از شمال استان از میزان ناپایداری‌های جوی کاسته خواهد شد و عمده فعالیت این سامانه بارشی در نیمه جنوبی استان خواهد بود و طی این مدت احتمال بارش برف در ارتفاعات استان دور از انتظار نیست.

وی با اشاره به افزایش سرعت باد طی این مدت اضافه کرد: جهت باد متغیر بیشتر شرقی تا جنوب شرقی گاهی شمال غربی با سرعت ۱۶ تا ۴۴ گاهی بیش از ۵۴ کیلومتر در ساعت و ارتفاع موج دریا ۹۰ تا ۱۸۰ گاهی تا ۲۴۰ سانتیمتر پیش‌بینی می‌شود.

راستگو گفت: فردا در بندر بوشهر زمان جزر اول دریا ساعت ۰۱:۳۴ دقیقه بامداد، مد اول ساعت ۰۷:۵۷ دقیقه، جزر دریا ساعت ۱۱:۰۳ دقیقه و مد دوم ساعت ۱۸:۱۸ دقیقه خواهد بود.

منبع: