سرمربی پارس جنوبی :
تیم ما روز به روز بهتر می شود
پیغام: سرمربی پارس جنوبی جم گفت: خوشحالم که شروع کارم از اصفهان بود، فکر می‌کنم در نیمه اول شروع خوبی نداشتیم اما تیم ما به مرور بهتر شد.
كدخبر: 113171
1398/11/06

به گزارش «پیغام»؛ هومن افاضلی بعد از شکست یک بر صفر تیمش مقابل ذوب آهن با بیان این که هر دو تیم موقعیت‌های خوبی برای گلزنی داشتند که می‌توانست منجر تغییر نتیجه بازی شود، افزود: در این بازی‌ها یک گل می‌تواند روی شکل بازی تاثیر بگذارد، متاسفانه تیمی که نتوانست گل نخست را بزند ما بودیم و همین باعث شد شکل بازی عوض شود.

وی ادامه داد: موقعیت‌هایی برای جبران گل خورده داشتیم اما ناکام بودیم. وقتی گلزنی نکنید، شانسی برای پیروزی نخواهید داشت. باید بیشتر کار کنیم تا در هفته‌های آینده بهتر شویم. ذوب آهن نشان داد که در همین مدت کوتاه توانسته با مربی جدید خود بهتر شود. هر دو تیم آینده خوبی دارند.

سرمربی پارس جنوبی درباره استفاده از بازیکنان جوان و باتجربه در طول بازی اظهار کرد: تیم ما به لحاظ هماهنگی به شرایط ایده آل نرسیده است. یادمان باشد اگر جوانی بخواهد در زمین بازی کند، باید از بازیکن باتجربه ما بهتر باشد یا در همان سطح باشد. وقتی جوانان هنوز نتوانستند خودشان را به کادر فنی تحمیل کنند، ما باید با بازیکنان باتجربه به میدان برویم. من بازیکنان بدی ندارم اما می‌توانستیم ترکیب جوان و باتجربه را با هم داشته باشیم.

سرمربی پارس جنوبی درباره شرایط تیمش در نیم فصل دوم گفت: شاید من از ابتدای فصل در این تیم بودم، تیم را بر اساس ایده‌های خودم درست می‌کردم. طبیعی است که هر کسی سلیقه خاص خود را دارد. سرمربی قبلی تلاش خود را کرده است. ما تلاش کردیم شرایط تیم را بهتر کنیم و بازیکنان بهتر جذب کنیم اما شرایط فراهم نبود. فکر می‌کنم ما بازیکنان باتجربه و خوبی داریم و بعضا بازیکنان جوان و کم کیفیتی داریم. تیم ما نشان داد می‌تواند انعطاف پذیر باشد. می‌دانم تیم ما بهتر خواهد شد.

 

 

منبع: