هاشمی: رسانه ملی مسئولان گذشته و حال نظام را تخریب نکند
رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: متاسفانه در روزهای اخیر در رسانه ملی و تریبون‌های رسمی کشور، مطالبی نادرستی اظهار می‌شود و بخش قابل توجهی از مسئولان فعلی و گذشته نظام تخریب و حقایق تحریف می‌شود اما امکان پاسخگویی متناسب و منصفانه فراهم نمی‌شود.
كدخبر: 113176
1398/11/06

 به گزارش «پیغام» به نقل از ایرنا، محسن هاشمی در یکصد و نود و سومین جلسه شورای شهر تهران توضیح داد: در آستانه نخستین سال از دهه پنجم انقلاب هستیم، سالی پرحادثه و دشوار را پشت سرگذاشتیم، انقلاب اسلامی بیش از هر زمان دیگری، امروز با چالش، مشکلات و تهدیدهای داخلی و خارجی مواجه است و موثرترین قدرت برای دفاع از انقلاب، وحدت، همدلی و همراهی همه نخبگان ومردم برای دفاع از ایران است.

وی ادامه داد: البته وحدت، به معنای تک صدایی نیست، وحدتی ارزشمند است که برخاسته از صداها و سلایق گوناگون باشد، نه حذف و نشنیدن دیدگاههای مختلف و تکرار یک سلیقه و نظر.

به گفته هاشمی، فضای فعلی، آنهم در آستانه انتخابات حساس پیشرو، که پرشور بودن انتخابات و میزان مشارکت بالا می تواند خطر تهدیدات را برای کشور کاهش دهد، باید در هفته های آینده تغییر کند و شورای نگهبان با سعه صدر و افزایش دامنه تنوع سلیقه کاندیداهای تایید شده و صداوسیما، با ایجاد توزان و رعایت بیطرفی و انصاف در استفاده سلایق مختلف از رسانه ملی در این موضوع نقش کلیدی دارند.

رئیس شورای شهر تهران همچنین از زحمات شهرداری تهران و کمک این نهاد که مخلصانه به کمک هموطنان سیل‌زده استان سیستان و بلوچستان شتافتند، تشکر کرد.

هاشمی در خصوص کمک شهرداری تهران به جشنواره فیلم فجر نیز گفت: این موضوع که مدیریت شهری بجای تصدی گری در فعالیت‌های فرهنگی، به تسهیل و حمایت بپردازد از راهبردهای شورای پنجم است و با توجه به مخاطبان جشنواره که از شهروندان تهرانی هستند و بخش عمده هزینه استفاده از جشنواره را می پردازند، کمک مدیریت شهری که عمدتا در قالب اجازه از زیرساختها نظیر سالن، بیلبورد و امکانات فیزیکی است، اقدامی فرهنگی به شمار می آید، البته در گذشته، میزان کمک بیشتر و حجیم تر بوده است اما با توجه به شرایط اقتصادی مدیریت شهری و شفاف سازی، میزان کمک کاهش و شفاف شده است.

وی ادامه داد: البته مدیریت شهری از انتقادات سازنده و توام با پیشنهاد برای بهبود کارایی و اثربخشی فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی شهرداری استقبال می کند.

منبع: