سرپرست معاونت سوادآموزی استان بوشهر
مسابقه کتاب خوانی "رنج و گنج" در استان بوشهر برگزار می شود
پیغام:سرپرست معاونت سوادآموزی استان بوشهر گفت: مسابقه بزرگ کتاب خوانی "رنج و گنج" با حضور ۱۰۸۲ نفر از سواد آموزان در استان بوشهر برگزار می شود.
كدخبر: 113220
1398/11/15

به گزارش «پیغام»؛ عباس امید در جمع خبرنگاران با اشاره به برگزاری مسابقه بزرگ کتاب خوانی رنج و گنج، اظهار داشت: همزمان با گرامی داشت دهه فجر انقلاب اسلامی، در روز چهارشنبه بیستم بهمن ماه سال جاری، مسابقه بزرگ کتاب خوانی رنج و گنج ویژه سواد آموزان دوره انتقال برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه  مسابقه بزرگ کتاب خوانی رنج و گنج همزمان در ۱۴ منطقه و شهرستان استان بوشهر برگزار می‌شود، افزود: با توجه به سهمیه اختصاص داده شده از سوی سازمان نهضت سواد آموزی کشور ۱۰۸۲ نفر از سواد آموزان استان بوشهر در دوره انتقال در این مسابقه شرکت خواهند کرد. 

امید ضمن تقدیر از مدیریت ارشد آموزش و پرورش استان در خصوص حمایت های صورت گرفته در راستای برنامه‌های مختلف ریشه کنی بی سوادی، در سطح استان اظهار داشت: همزمان با هفته معلم در اردیبهشت ماه سال ۱۳۹۹ از نفرات برتر مسابقه بزرگ کتاب خوانی رنج و گنج در استان بوشهر با اهدا لوح و هدایا تقدیر به عمل خواهد آمد.

 وی با تاکید بر اینکه این مسابقه در راستای حمایت از رونق تولید برگزار می گردد تصریح کرد: از دیگر اهداف برگزاری این مسابقه میتوان به گسترش و ترویج فرهنگ کتابخوانی و مطالعه در میان سواد آموزان و تشویق خانواده‌ها ی سواد آموزان در حمایت از رونق تولید اشاره کرد.

 سرپرست معاونت سوادآموزی استان بوشهر با تقدیر از نقش رسانه‌ها در انعکاس فعالیت‌های حوزه سواد آموزی استان، بیان کرد: همواره رسانه‌ها در مبارزه با پدیده شوم بی سوادی در کنار حوزه سوادآموزی بوده‌اند و انتظار می‌رود تا حذف کامل بی سوادی در استان این همدلی و همراهی ادامه داشته باشد.

منبع: