۳۵ مدرسه تخریبی در تنگستان وجود دارد
پیغام: فرماندار تنگستان گفت: در زمان حاضر ۳۵ مدرسه تخریبی در این شهرستان وجود دارد که برای احداث و بازسازی آنها به مشارکت خیران نیاز است.
كدخبر: 113247
1398/11/16

به گزارش «پیغام»؛ عبدالحسن رفیعی‌پور همزمان با پنجمین روز از دهه مبارک فجر درآئین آغاز عملیات اجرایی هنرستان فنی شهر دلوار افزود: با توجه به اهمیت کار مدرسه‌سازی و مشکلاتی که در این بخش وجود دارد حضور خیران مدرسه ساز در کنار دولت برای نوسازی و احداث مدرسه‌های جدید ضروری است.

وی بیان کرد: اگر خیران مدرسه‌ساز در کنار دولت قرار نگیرند نمی‌توان خیلی از مدرسه‌ها و فضاهای جدید مورد نیاز و یا مدرسه‌های تخریبی را بازسازی کرد.

رفیعی‌پور اضافه کرد: یکی از والاترین کارهای خیر و جلوه‌های بسیار زیبایی که باقیات صالحات و اجر و منزلت بسیار بالایی نزد خدواند متعال دارد، مدرسه‌سازی است.

فرماندارتنگستان گفت: باید از خیرانی که در مسیر مدرسه‌سازی برای توسعه علمی کشور گام بر می‌دارند تقدیر و تشکر کرد.

رفیعی‌پور گفت: هنرستان فنی کار و دانش  شهر دلوار با اعتبار ۲۲میلیارد ریال و زیربنای ۹۰۰ متر مربع  با همت یک خیر مدرسه ساز از شهر دلوار احداث می‌شود.

وی  همچنین در آئین افتتاح مدرسه خیرساز سه کلاسه روستای هدکان بخش دلوار افزود: ارتقای فرهنگ اجتماعی در جامعه نیازمند تغییر نگاه‌ها است و نهاد آموزش و پرورش باید برای تعامل بین قشرها و افراد جامعه تلاش کند و از نقش خیران در ساخت مدارس غافل نشود.

رفیعی پور بیان کرد: مدرسه سازی یکی از بهترین کارهای خیر است و باید افرادی که تمکن مالی دارند را به سمت مدرسه‌سازی تشویق کرد.

وی ادامه داد: بیش از ۱۰ فضای آموزشی و ورزشی دانش‌آموزی از محل کمک‌های خیران در بخش دلوار در دست احداث است.

منبع: