میشو : به موفقیت بزرگی رسیدیم
پیغام: سرمربی تیم فوتبال شاهین بوشهر گفت: مقابل نساجی در همان ابتدا گل خوردیم اما برگشتن مقابل این تیم کار ساده‌ای نیست اما تلاش بازیکنان ما باعث یک موفقیت بزرگ شد.
كدخبر: 113256
1398/11/19

به گزارش «پیغام»؛ میشو کریستیچوویچ جمعه پس از پیروزی تیمش برابر نساجی مازندران در جمع خبرنگاران افزود: خوشحالیم که امروز بازی را بردیم و همه دیدیم که بازیکنان ما برای هر توپی می‌جنگیدند و نهایت تلاش خود را بکار می‌گرفتند.

وی بیان کرد: بعد از اولین برد خارج از خانه اولین برد داخل خانه را هم کسب کردیم که این برای همه عوامل باشگاه موفقیت است.

کریستیچوویچ ادامه داد: برای من خیلی مهم است که در ۲ بازی پنج گل زده‌ایم و باید جشن بگیریم.

وی اضافه کرد: با این حال باید از فردا برای دیدار با تیم شایسته ماشین‌سازی تلاش کنیم.

کریستیچوویچ ادامه داد: از هواداران شاهین نیز تشکر می‌کنم  زیرا آنها بعد از اینکه نساجی در ابتدای بازی گل زد بی دریغ از تیم حمایت کردند.

سرمربی تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر در واکنش به اظهارات سرمربی نساجی مبنی بر اینکه نساجی به خودش باخته است، اظهارداشت: نساجی تیم خوبی است و هر مربی نیز دیدگاه خاص خودش را دارد.

وی گفت: در نیم فصل  ما می‌خواستیم بازیکنی از سپاهان به نام بحیرایی را بگیریم که به نساجی رفت  وقتی این بازیکن بازی نمی‌کند و روی نیمکت است، نشان می‌دهد نساجی تیم بزرگ و باشخصیتی است.

کریستیچوویچ عنوان کرد: ما فشار زیادی برای بردن آوردیم و خدا را شاکرم که تیم ما رشد کرده است.

وی یادآور شد: نتایج ما باعث خواهد شد از شرایط فعلی‌مان در جدول خارج شویم و باز هم تکرار می‌کنم  در سه بازی گذشته خانگی‌مان مسائل بیرون از فوتبال مثل داوری به ما ضربه زده بود، اما ۲ بازی اخیر خدا کمک کرد و بردیم.

کریستیچوویچ در ارتباط عملکرد ماکسیم کوویلیتایا دروازه‌بان شاهین و همچنین تلاش برای جذب دروازه‌بان جدید گفت: سه سال پیش در تیم مس رفسنجان، سه دروازه‌بان داشتم که علیپور دروازه‌بان اصلی ما در اولین بازی نیم‌فصل دوم مصدوم شد و نفر دوم هم در یک بازی دیگر مصدوم و مجبور شدم برای بازی بعدی مقابل ایرانجوان بوشهر از یک دروازه‌بان جوان و 150 سانتیمتری استفاده کنیم.

سرمربی تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر گفت: در شاهین نیز، ماکسیم دروازه‌بان اصلی تیم است و هر دروازه‌بانی بخواهیم جذب کنیم، به او می‌گوییم که باید با ماکسیم رقابت کند و به طور قطع هر کسی بهتر باشد، درون دروازه قرار می‌گیرد.

وی یادآورشد: شاهین بوشهر مشکل مالی دارد و برای جذب بازیکن جدید قادر به هزینه‌کرد زیاد نیست‌.

منبع: