مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر :
ارشاد مخالفتی با برگزاری گروه موسیقی لیان در بوشهر ندارد
پیغام: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر گفت: این اداره کل مخالفتی با برگزاری اجرای گروه موسیقی محلی لیان در بوشهر ندارد و روند صدور مجوز اجرا برای این گروه اکنون در دست انجام است.
كدخبر: 113272
1398/11/20

به گزارش «پیغام»؛ فاطمه کرمپور در جمع خبرنگاران افزود: یکی از موسسه‎های تبلیغاتی بوشهر در ابتدا درخواستی برای اجرای گروه لیان بوشهر ارائه کرد که در روز برگزاری پیشنهادی آنها امکان اجرا نبود و مقرر شد تاریخ دیگری برای اجرای این گروه در بوشهر معین شود.

وی بیان کرد: اینکه گفته شده اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی بوشهر مخالف اجرا گروه لیان در بوشهر است صحت ندارد زیرا اگر این مخالفت صحت داشت اداره‌کل ارشاد اقدام به دریافت استعلام از اماکن نمی‌کرد.

کرمپور ادامه داد: در چند ماه گذشته حوادث تلخ زیادی بر کشور گذشته که این حوادث منجر به لغو و یا تاخیر برگزاری شمار قابل توجهی از کنسرت‎ها شد که مخالفت با برگزاری کنسرت گروه لیان نیز به همین دلیل رقم خورده و مخالفتی با اجرای آن وجود ندارد و اکنون روند صدور مجوز اجرا  برای این گروه در تاریخی دیگر در حال طی شدن است.

وی گفت: ارشاد بوشهر در چارچوب قانون از اجرای همه هنرمندان هم استانی به صورت ویژه حمایت می‏‌کند و مخالفتی با اجرای آنها در بوشهر ندارد.

کرمپور ادامه داد: اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر در نیمه دوم سال جاری بدون احتساب ماه اسفند ۴۶ مجوز اجرا برای گروه‎های موسیقی در استان بوشهر صادر کرد که از این شمار ۲۱ کنسرت موسیقی پاپ، پنج کنسرت موسیقی سنتی و ۱۸ کنسرت نیز مربوط به موسیقی محلی استان بوشهر است که در مجموع این کنسرت‌ها ۱۴۲ اجرا داشتند.

وی گفت: کنسرت شهرام ناظری در بوشهر نیز یک سانس آن اجرا و سانس‌های دوم و سوم به دلیل شهادت سردار سپهبد شهید سلیمانی به تاریخ دیگری موکول و گروه موسیقی حمید هیراد در کنگان و گناوه نیز به همین دلیل به زمان دیگری منتقل شد.

کرمپور ادامه داد: کنسرت‏ گروه پاپ علی یاسینی در برازجان و گناوه به دلیل چهلمین روز شهادت سردار سلیمانی به زمان دیگری موکول و برنامه بابک جهانبخش نیز به دلیل روز انتخابات از یکم و دوم اسفندماه به ۱۰ اسفند تغییر پیدا کرد.

وی گفت: اجرای گروه پاپ ماکان بند در ۲۶ و ۲۷ آبان نیز به دلیل همزمانی با حوادث این ماه به زمان دیگری موکول و کنسرت گروه پاپ مهدی جهانی نیز به درخواست موسسه متولی برگزاری لغو شد.

منبع: