مدیر روابط عمومی شرکت پخش فرآورده‌های نفتی بوشهر:
آغاز توزیع بنزین یورو ۴ در شهر بوشهر
پیغام: مدیر روابط عمومی شرکت پخش فرآورده‌های نفتی بوشهر از توزیع بنزین یورو ۴ در جایگاه‌های توزیع سوخت شهر بوشهر خبر داد.
كدخبر: 113292
1398/11/20

به گزارش «پیغام»؛مهر داد بیوکی  اظهار داشت: پس از توزیع بنزین یورو ۴ در شهرستان‌های جم، عسلویه و کنگان، حالا توزیع این سوخت در شهر بوشهر آغاز شده است.

وی با اشاره به وجود ۶ جایگاه توزیع سوخت در بوشهر افزود: روزانه ۴۰۰ هزار لیتر بنزین در این شهر توزیع می‌شود.

او بیان کرد: اولویت ما در توزیع بنزین یورو ۴ که آلودگی کمتری نسبت به بنزین معمولی دارد، شهرستان‌های جنوبی جم، عسلویه و کنگان بود و بر همین اساس، ابتدا توزیع این نوع بنزین را در این شهرستان‌ها آغاز کردیم.

مدیر روابط عمومی شرکت پخش فرآورده‌های نفتی بوشهر ادامه داد: اکنون روزانه ۲۶۰ هزار لیتر بنزین یورو ۴ در این شهرستان‌ها توزیع می‌شود.

بیوکی عنوان کرد: در نظر داریم این نوع بنزین را در شهرستان‌های دیگر هم توزیع کنیم.

او همچنین با اشاره به اینکه جایگاه توزیع بنزین عالیشهر به زودی بهره برداری می‌شود، افزود: این شهر با ۲۰ هزار نفر جمعیت جایگاه توزیع سوخت نداشت و حالا با سرمایه گذاری ۴۰ میلیارد ریالی بخش خصوصی جایگاهی در زمینی هزار و ۶۰۰ مترمربع ساخته شده و به زودی به بهره‌برداری می‌رسد.

مدیر روابط عمومی شرکت پخش فرآورده‌های نفتی بوشهردر گفتگو با باشگاه خبرنگاران گفت: این جایگاه مخازنی با ظرفیت ذخیره ۱۵۰ هزار لیتر بنزین دارد و با سه سکو و ۲۴ نازل به مردم خدمت رسانی خواهد کرد.

منبع: