رئیس جهاد دانشگاهی استان بوشهر:
هر جا کمبودی احساس شده جهاد دانشگاهی ورود کرده است
پیغام: رئیس جهاد دانشگاهی استان بوشهر عنوان کرد: در بحث های فرهنگی، آموزشی خصوصا آموزش پزشکی و حوزه آموزش های پزشکی و تخصصی مرکز آموزش های تخصصی جهاد دانشگاهی به عنوان یک نهاد معتبر آماده ارائه خدمت است.
كدخبر: 113303
1398/11/21

به گزارش «پیغام» به نقل از روابط عمومی جهاد دانشگاهی استان بوشهر، علی احمدی زاده اظهار کرد: همچنین آمادگی برگزاری استارتاپ ها و رویدادهای گوناگون در زمینه های علمی، دانشجویی، کارآفرینی، و... را داریم.

وی خاطرنشان کرد: ظرفیت های خوبی نیز در حوزه اشتغال، تجاری سازی و فناری در مرکز نوآوری و شکوفایی جهاد دانشگاهی در دسترس است. در مجموع هر جا خلا و کمبودی احساس شده جهاد دانشگاهی وارد شده و تلاش داشته تا ضعف ها و کمبودهای موجود را از بین ببرد.

رئیس جهاد دانشگاهی بوشهر با بیان اینکه همدلی میان جهاد دانشگاهی و دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر برای ما ارزشمند است و با راه اندازی این دفتر می توانیم فعالیت ها و تعاملات را توسعه بخشیده و شاهد اتفاقات خوبی با همکاری دانشگاه علوم پزشکی و جهاد دانشگاهی باشیم.

جهاد دانشگاهی توانسته پلی میان دانشگاه، صنعت و جامعه باشد

سرپرست جهاد دانشگاهی شعبه دانشگاه علوم پزشکی بوشهر عنوان کرد: با وجود اینکه مدت کوتاهی از تاسیس جهاد دانشگاهی واحد بوشهر می‌گذرد توانسته پلی میان دانشگاه، صنعت و جامعه باشد و این در استان بوشهر فرصتی ارزشمند است تا شاهد عملکرد درخشان و ظرفیت های بسیار بالای این مرکز در ایجاد محیط های پویا و علمی در تمام حوزه های فرهنگی، آموزشی و پژوهشی به ویژه در زمینه اشتغال و توانمند سازی و خدمات ارزنده و موثر این نهاد باشیم.

هدی دشتی ادامه داد: بنده ضمن تشکر و قدردانی از دکتر احمدی زاده، رئیس محترم جهاد دانشگاهی استان بوشهر به سبب اعتماد به اینجانب در گذشته  -واگذاری مسئولیت مدیریت پروژه توانمندسازی نیروهای بومی- و حال و همچنین حمایت های بی دریغ دکتر کشمیری، رئیس محترم دانشگاه علوم پزشکی بوشهر، امیدوارم این بار نیز  با راه اندازی این مرکز شاهد نوآوری و نواندیشی و فراهم ساختن یک محیط پویا برای فعالیت های هماهنگ و یکدست در جهت تحقیق و مطالعه همه جانبه دانشجویان واساتید محترم و نخبگان جوان در حوزه های مختلف باشیم و مسیر اندیشه و تولید علم و کارافرینی به همراه فهمی عمیق و وثیق را در پیش بگیریم.

دفتر جهاددانشگاهی در دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر روز یکشنبه ۲۰ بهمن ماه با حضور نمایندگان این دو سازمان و با معرفی "هدی دشتی" به عنوان سرپرست افتتاح و به صورت رسمی آغاز به کار کرد.

منبع: