ایجاد بستر مناسب برای مشارکت‌های اجتماعی زنان از اولویت‌ها است
پیغام: سرپرست دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری بوشهر گفت: ایجاد بستر مناسب برای مشارکت‌های اجتماعی زنان و دختران استان بوشهر از اولویت‌های دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری بوشهر است.
كدخبر: 113324
1398/11/26

به گزارش «پیغام» به نقل از مهر؛ محمد مظفری صبح شنبه در آئین افتتاحیه سومین جشنواره فرهنگی اجتماعی مادرانه در گناوه اظهار داشت: حضور زنان در حوزه‌های اجتماعی و فرهنگی می‌تواند به توسعه این حوزه‌ها کمک شایانی کند.

وی تصریح کرد: خوشبختانه حضور زنان در حوزه‌های مدیریتی اجتماعی، فرهنگی، اجتماعی و حتی اقتصادی و مدیریت شهری استان بوشهر رشد بسیار خوبی در سال‌های اخیر داشته است.

مظفری با بیان اینکه سازمان‌های مردم نهاد می‌تواند بستر مناسبی برای مشارکت بانوان در حوزه‌های فرهنگی و اجتماعی باشد افزود: جشنواره مادرانه نمونه خوبی از مشارکت بانوان در توسعه فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی است که باید در سراسر استان بوشهر توسعه پیدا کند.

سرپرست دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری بوشهر خواستار توجه دستگاه و نهادهای فرهنگی و اجتماعی استان بوشهر به پتانسیل مهم حضور بانوان شد و خاطرنشان کرد: در حال حاضر بیش از نیمی از فعالان حوزه سازمان‌های مردم نهاد استان بوشهر را بانوان تشکیل می‌دهند.

مدیرعامل سازمان مردم نهاد نیمدری سبز نیز گفت: سومین جشنواره مادرانه در راستای توانمندسازی بانوان شهرستان گناوه و همچنین تکریم مادران این دیار برگزار شده و برنامه‌های مهمی را در حوزه‌های ورزشی، هنری، اجتماعی و کارآفرینی در سطح شهرها و روستاهای شهرستان گناوه برگزار خواهد نمود.

روح‌الله پورقصاب افزود: جشنواره امسال با برپایی جشنواره و مسابقه غذاهای محلی و تجلیل از خادمین بانوی مساجد و تکایای شهرستان گناوه آغازشده است.

وی خاطرنشان کرد: تا پایان اردیبهشت و در جریان سومین جشنواره مادرانه برنامه‌های مهمی ازجمله برپایی نمایشگاه دستاوردهای زنان کارآفرین، بازی‌های بومی و محلی، جشنواره نمایشنامه خوانی، مسابقه نقاشی و موسیقی و برپایی کارگاه‌های آموزشی برگزار خواهد شد.

سومین جشنواره فرهنگی اجتماعی مادرانه با استقبال پرشور بانوان گناوه‌ای آغاز شد.

منبع: