اعلام لیست نهایی‌ کاندیداهای شورای ائتلاف در انتخابات مجلس استان بوشهر
لیست نهایی کاندیداهای شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان بوشهر شامل ۹ کاندیدا در حوزه‌های ۴گانه انتخابات استان اعلام شد.
كدخبر: 113325
1398/11/26

به گزارش «پیغام»؛شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان بوشهر در بیانیه‌ دوم خود لیست نهایی کاندیداها در 4 حوزه‌ انتخابیه این استان برای حضور در انتخابات مجلس شورای اسلامی اعلام کرد.

در بیانیه دوم شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان بوشهر آمده است:

«ان الله لا یغیر ما بقوم حتى یغیروا ما بانفسهم»

سلام و برکات الهی هدیه به شما مردم بزرگ و انقلابی استان دلیرپرور بوشهر

شما شیر زنان  و سلحشور مردانی که برای ترقی این آب و خاک و گسترش و بالندگی فرهنگ پویای خود عزمتان جزم است تا در دوم اسفندماه با حضور حداکثری  به پای صندوق‌های رأی، بار دیگر شور و شعور انقلابی خود را به منصه ظهور برسانید و برای ترسیم فردای بهترِ فرزندان این دیار حماسی، نماینده اصلح انقلابی را به مجلس بفرستید.

شما بزرگ اندیشان و خداباوران می‌دانید که برای توفیق در انتخاباتی چنین حساس، مهم‌ترین عنصر و قوی‌ترین عامل داشتن روحیه ایثار و از خود گذشتگی است.

ایثاری‌از جنس ایثار بازماندگان شهیدان گلگون کفن انقلاب و 8 سال دفاع مقدس و مریدان آنها که راه حق بینی و از خودگذشتگی را برای تحفق اهداف بلند انقلاب اسلامی و استیفای حقوق مردم انقلابی، پیش گرفته‌اند و در این راه، پیشرو همگان می‌شوند.

بسیار مفتخریم به اطلاع شما امت انقلابی برسانیم که در جریان تبلیغات انتخابات مجلس یازدهم، 4 نفر از فرزندان رشید این استان شهیدپرور،  که از هر جهت واجد ویژگی‌های نمایندگی مجلس شورای اسلامی هستند، از کاندیداتوری مجلس منصرف شده و ضمن دعوت همگان به‌ویژه هوادارانشان برای شرکت آگاهانه و پرشور در انتخابات، به‌نفع کاندیداهای جبهه ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی،  کنار رفته و  و خود و طرفدارانشان، به نامزدهای معرفی شده از سوی شورای ائتلاف  رای خواهند داد.

اسامی کاندیداهای انصرافی

فاطمه باصولی از حوزه دشتستان، اصغر جعفری از حوزه بوشهر،گناوه و دیلم، عبدالستار عبدی ازحوزه دیر، کنگان، جم وعسلویه و سیدمهدی موسوی‌زاده از حوزه دیر، کنگان، جم و عسلویه کاندیداهای هستند که انصراف داده‌اند.

ضمن قدردانی از کاندیداها که همگی از جوانان اندیشه‌ورز و انقلابی و صاحبان توان و معتقد به خرد جمعی و کار گروهی‌اند و از اندیشه و توان آنها باید به نفع جامعه انقلابی و آینده‌سازی استان و میهن عزیزمان استفاده کرد دیگر کاندیداها را به عمل به‌روش خداپسندانه آنان فرامی‌خوانم تا زمینه را برای انتخاباتی قوی، انقلابی و موفق مهیا سازیم.

لیست نهایی کاندیداهای شورای ائتلاف نیروهای انقلاب در استان بوشهر

عبدالکریم جمیری و حسین حیدری در حوزه  انتخابیه بوشهر، گناوه و دیلم، محمدرضا دهقان‌فرد، ابراهیم رضایی، غلامرضا مختاری و ایرج مزارعی در حوزه انتخابیه دشتستان، علی زینبی و غلامحسین کرمی از حوزه  انتخابیه دشتی و تنگستان و شیخ موسی احمدی از حوزه  انتخابیه  کنگان دیر، جم و عسلویه کاندیداهای شورای ائتلاف نیروهای انقلاب در استان بوشهر هستند.

منبع: