اعلام آمادگی اتاق بازرگانی برای تامین اقلام بهداشتی برای مردم استان
پیغام: رئیس اتاق بازرگانی بندر بوشهر گفت: اعضای اتاق بوشهر این آمادگی را دارند تا اقلام مورد نیاز بهداشتی نظیر ماسک، شوینده، ژل شست و شو و غیره را برای مردم استان تامین نمایند
كدخبر: 113597
1398/12/14

به گزارش«پیغام» به نقل از روابط عمومی اتاق بوشهر خورشید گزدرازی دبیر شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی با اشاره به اهمیت جلوگیری از شیوع بیماری کرونا و ضرورت در امر مدیریت آن گفت: شرایط حاکم در سطح کشور نیازمند همکاری و همراهی جدی و مستمر  مردم، بخش خصوصی و بخش دولتی می باشد.

وی گفت: ویروس کرونا، تاکنون خسارت های زیادی را به کسب و کارها وارد کرده و این مهم نیازمند همت جمعی و ارائه راهکارهایی در راستای افزایش سطح سلامت مردم جامعه و کاهش خسارت ها می باشد و در این میان بازرگانان خیر استان نیز ایفای نقش خواهند کرد.

وی ضمن اعلام آمادگی جهت تامین اقلام مورد نیاز بهداشتی یادآور شد: مانند گذشته فعالان اقتصادی، حضور پر رنگی در این حوزه  حمایتی خواهند داشت و اعضای اتاق بوشهر این آمادگی را دارند تا اقلام مورد نیاز بهداشتی نظیر ماسک، شوینده، ژل شست و شو و غیره  را برای مردم استان تامین نمایند و انتظار این است که دولت نیز به نوبه خود، با تسهیل قوانین و در نظر گیری شرایط ویژه، در تحقق این مهم همکاری نماید.

گزدرازی اضافه کرد: مهم ترین نکته، رعایت بهداشت عمومی توسط همه شهروندان است و چنانچه به دنبال کاهش شیوع بیماری هستیم، این مهم بایستی نهادینه شود، لذا صدا و سیما و دیگر رسانه های جمعی نیز، نسبت به اطلاع رسانی مناسب اهتمام ورزند.

رئیس اتاق بوشهر در پایان خواستار بررسی و نظارت جدی دستگاه های نظارتی برای عدم فعالیت مراکز عمومی نظیر هتل داران، اغذیه فروشان ، آرایشگران و مراکز ورزشی شد و اظهار داشت: از آنجا که برخی مراکز عمومی را نمی توان غیر فعال کرد لازم است با فراهم کردن بستر لازم نظیر مواد شوینده و ضد عفونی کننده در آن مراکز، کنترل لازم به عمل آید.

گزدرازی یاد آور شد: با توجه به شرایط حاد موجود در کشور، به منظور جلوگیری از مراجعه و تردد بازرگانان به محوطه بندر، خواستار تمدید زمان متروکه شدن کالا و تعدیل حقوق و عوارض بندری هستیم.

منبع: