4 نانوایی در بوشهر پلمپ شد
پیغام: معاون نظارت بازرسی وحمایت از حقوق مصرف کننده سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر گفت: چهار واحد نانوایی در شهر بوشهر به علت رعایت نکردن ضوابط و مقررات بهداشتی ابلاغی ستاد مقابله با کرونا مهروموم شد.
كدخبر: 113625
1398/12/18

به گزارش «پیغام»رضا جمالی بیان کرد: با توجه به مصوبه کمیته پدافند غیر عامل و ستاد پیشگیری از کرونا، درگشت مشترک بازرسی و نظارت از واحد‌های نانوایی شهربوشهر ۴ واحد نانوایی به علت رعایت نکردن نکات بهداشتی مقابله با کرونا شناسایی و پلمپ شدند.

او تصریح کرد: گشت‌های مشترک بازرسی از واحد‌های صنفی به ویژه واحد‌های نانوایی به صورت مستمر روزانه درسراسر استان در حال انجام است و در صورت مشاهده تخلف صنفی نظیر رعایت نکردن رعایت اصول بهداشتی مقابله با کرونا در واحد‌های خبازی؛ از فعالیت آنان جلوگیری می‌شود.

معاون سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر  عنوان کرد: کلیه نانوایی‌ها باید به‌صورت کامل اصول بهداشتی و ضدعفونی لازم را طبق ضوابط شبکه بهداشت و درمان رعایت کنند و دستگاه‌های پوز در دسترس مشتریان خود قرار دهند.

جمالی از مردم خواست در صورت مشاهده هر گونه تخلف در واحد‌های صنفی و همچنین نانوایی‌ها به ویژه رعایت نکردن نکات بهداشتی در هنگام خرید نان مراتب را به تلفن ۱۲۴ رسیدگی به شکایات مردمی یا تلفن ۱۹۰ شبکه بهداشت گزارش کنند.

منبع: