شبکه تولید مواد ضدعفونی کننده و ماسک در استان بوشهر گسترش یافت
پیغام: استاندار بوشهر با اشاره به وارد مدار شدن شبکه تولید مواد ضدعفونی و ماسک در استان، گفت: شبکه تولید مواد ضدعفونی و ماسک در استان بوشهر گسترش یافت.
كدخبر: 113653
1398/12/19

به گزارش «پیغام» به نقل ازمهر، عبدالکریم گراوند  در بازدید از خط تولید مواد ضدعفونی‌کننده در دشتستان اظهار داشت: برای تأمین نیازهای استان به مواد ضدعفونی‌کننده در درون استان به مردم قول داده بودیم و در حال انجام آن هستیم.

وی اضافه کرد: تلاش شد تا ظرفیت شرکت مبارک برای تأمین نیازهای استان به کار گیری شود. روزانه ۱۲ هزار بسته محلول و ۱۸ هزار بسته ژل ضدعفونی‌کننده در این شرکت تولید خواهد شد.

استاندار بوشهر با اشاره به اینکه پایه این تولیدات الکل است که باید تأمین شود خاطرنشان کرد: پیگیر هستیم که سرمایه در گردش و الکل مورد نیاز برای تأمین نیازهای این شرکت انجام شود.

وی بیان کرد: این واحدها می‌توانند نیاز استان را تأمین کنند و یک واحد دانش‌بنیان هم به زودی در این زمینه وارد مدار می‌شود. ماسک هم از امروز تولید و در اختیار داروخانه‌های استان قرار می‌گیرد.

گراوند با اشاره به اینکه استان بوشهر در تولید نیازهای بهداشتی خود در مقابله با کرونا پیشگام بوده است افزود: بخش خصوصی و دولتی در کنار هم مشغول به فعالیت است و می‌توانیم نیازهای استان را تأمین کرده و نیازهای دیگر نقاط کشور را نیز تأمین کنیم.

وی ادامه داد: تقاضا برای ماسک و محلول بسیار زیاد است و تلاش داریم نیازهای استان را تأمین و در اختیار مردم قرار دهیم. مردم نگران نباشند و نیازها تأمین می‌شود. شاید یک روزه همه نیازها تأمین نشود ولی در روزهای آینده شاهد تأمین نیازها خواهیم بود.

منبع: