مدیرکل بیمه سلامت استان بوشهر:
تاکنون ۲۲۰ میلیارد ریال از مطالبات بیمه سلامت پرداخت شده است
پیغام: مدیرکل بیمه سلامت استان بوشهر گفت: از ابتدای اسفند ماه تاکنون ۲۲۰ میلیارد ریال از مطالبات موسسه‌های طرف قرار داد بیمه سلامت در استان پرداخت شده است.
كدخبر: 113659
1398/12/20

به گزارش «پیغام»، پرویز رمضانی در این رابطه گفت: از این میزان ۱۹۰میلیارد ریال مربوط به خدمات سطح یک و پزشکان خانواده است که به شبکه های بهداشت و درمان و دانشگاه علوم پزشکی پرداخت شده و مابقی به بخش خصوصی و غیر دانشگاهی پرداخت شده است.

وی اضافه کرد: با توجه به اهمیت پیشگیری از سرایت و شیوع ویروس کرونا و صیانت از سلامت بیمه شدگان، به منظور کاهش مراجعه‌های حضوری بیمه شدگان به دفاتر پیشخوان برای عوض کردن دفترچه، اعتبار دفترچه‌های تمام بیمه شدگان بجز صندوق ایرانیان که اعتبار آنها از ابتدای اسفند ماه منقضی شده است در صورت داشتن نسخه سفید، بدون نیاز به مراجعه، تمدید شده و تا پایان فروردین ۹۹ معتبر است و می‌توانند از خدمات بهره‌مند شوند.

رمضانی اظهار کرد: با توجه به تعیین بیمارستان شهدای خلیج فارس بعنوان مرکز ارجاعی درمان کرونا، به منظور روان‌سازی دسترسی بیمه شدگان صندوق‌های روستایی و بیمه سلامت همگانی سازمان که در گذشته مجاز به مراجعه به مراکز غیر دانشگاهی نبودند تا اطلاع ثانوی در تمام بیمارستان‌های طرف قرارداد در استان بدون هیچ محدودیتی از نظر نوع صندوق بیمه‌ای و اعتبارات قابل پذیرش است.

اداره کل بیمه سلامت استان بوشهر نیز در راستای رسالت قانونی خود و به منظور حمایت و پشتیبانی از کارکنان حوزه سلامت و صیانت از بیمه شدگان در برابر بیماری ویروس کرونا، تمهیداتی را اندیشیده است و امید می‌رود با تلاش همه مسئولان کشور موفق به شکست این ویروس شده و از این بحران سربلند بیرون بیائیم.

وی اضافه کرد: مرکز ۱۶۶۶ آماده پاسخگویی به سوال های مردم در خصوص بیماری کرونا است.

منبع: