تعطیلی جایگاه‌های سوخت در جم صحت ندارد
فرماندار شهرستان جم گفت: اخیرا برخی شایعات در فضای مجازی در خصوص تعطیلی جایگاه‌های سوخت شهرستان جم در فضای مجازی منتشر شده که به اطلاع مردم عزیز شهرستان می‌رساند تعطیلی جایگاه‌های سوخت به هیچ وجه صحت ندارد و شایعه منتشر شده کذب محض است.
كدخبر: 113665
1398/12/24

 به گزارش «پیغام»؛ از عصر روز جمعه در فضای مجازی اخباری مبنی بر تعطیلی جایگاه‌های سوخت این شهرستان به دلیل جلوگیری از شیوع ویروس کرونا و همچنین وجود مشکل برای تامین مواد غذایی و خوراکی منتشر شد که سبب شد عده‌ای از مردم به سمت جایگاه‌های سوخت هجوم ببرند.

این در حالی است که از سوی فرمانداری و شهرداری جم اعلام شد که به دلیل مقابله و جلوگیری از شیوع ویروس کرونا برخی جاده‌های ورودی به شهرستان مسدود می‌شود و در برخی محورها نیز نیروهای امنیتی و بهداشتی با جدیت مسیر را بررسی می‌کنند و اجازه ورود مسافران به شهرستان داده نخواهد شد، همین موضوع سبب شده تا عده‌ای در فضای مجازی اخباری مبنی بر تعطیلی جایگاه‌های سوخت منتشر کنند.

فرماندار شهرستان جم در گفت‌وگو با فارس، اظهار داشت: اخیرا برخی شایعات در فضای مجازی در خصوص تعطیلی جایگاه‌های سوخت شهرستان جم منتشر شده است که به اطلاع مردم عزیز شهرستان می‌رساند تعطیلی جایگاه‌های سوخت به هیچ وجه صحت ندارد و شایعه منتشر شده کذب محض می‌باشد.

محمد حسینی همچنین با تکذیب کردن وجود مشکل برای تامین مواد غذایی و خوراکی در جم بیان کرد: اصناف ضروری شهرستان و جایگاه‌های سوخت همچنان به فعالیت خود ادامه خواهند داد.

منبع: