رئیس شورای اسلامی شهر بوشهر:
بودجه ۲۹۹ میلیارد تومانی شهرداری بوشهر تصویب شد
پیغام: رئیس شورای اسلامی شهر بوشهر از تصویب بودجه ۲۹۹ میلیارد تومانی سال ۹۹ شهرداری بندر بوشهر و سازمان‎های وابسته خبر داد.
كدخبر: 113686
1398/12/25

به گزارش «پیغام»؛ ابوذر دهدار در جمع خبرنگاران اظهار داشت: لایحه بودجه پیشنهادی شهرداری بعد از ارسال به شورا به کمیسیون برنامه و بودجه شورا ارجاع داده شد که بعد از بررسی کارشناسانه و دقیق در این کمیسیون با وجود شرایط خاص کشور که حتی مجلس شورای اسلامی نیز تعطیل شد، در صحن شورا مطرح و بودجه ۲۹۹ میلیارد تومانی سال ۹۹ شهرداری بندر بوشهر و سازمان‎های وابسته تصویب شد.

او افزود: رویکرد اصلی بودجه در سال ۹۹ تکمیل طرح‌های نیمه تمام به ویژه طرح‌های شاخص، توسعه متوازن و توجه به محلات کم برخوردار در اجرای طرح های عمران شهری برای آبادانی تمام محلات شهر بوشهر خواهد بود.

رئیس شورای اسلامی شهر بوشهر با اشاره به اینکه بودجه سال ۹۹ شهرداری که نسبت به سال ۹۸، افزایش  ۳۲ درصدی دارد، بیان کرد: بودجه عمرانی سال ۹۹ شهرداری ۱۷۰ میلیارد تومان است که شاخص ترین آن‌ها اختصاص ۲۰ میلیارد تومان به آسفالت کوچه ها و معابر شهر، هشت میلیارد تومان به بافت فرهنگی تاریخی شهر بوشهر، ۱۳میلیارد تومان به تقاطع غیر همسطح میدان آزادی و مطهری، ۳۰ میلیارد تومان به ساخت پارکینگ طبقاتی، ۱۰میلیارد تومان به بازگشایی معابر در گذر، ۲ میلیارد تومان به بهسازی بازار ماهی فروشان و صفا، اختصاص ۵ میلیارد تومان اعتبارات داخلی و ۷ میلیارد تومان اعتبار استانی به احداث گذر سرتل به نیروگاه، ۴ میلیارد تومان به گذر معاینه فنی و فنی حرفه ای در تنگک، یک میلیارد تومان به احداث خانه خدمات اجتماعی، یک و نیم میلیارد تومان احداث ۴ زمین چند منظوره در محلات شهر بوشهر، ۵میلیارد تومان توسعه فضای سبز و یک و نیم میلیارد تومان خرید ماشین‌های  آتش نشانی از مهمترین اولویت‌های بودجه سال آینده شهرداری بندر بوشهر است.

دهدار گفت: در بودجه سال ۹۹ شهرداری سعی شده بودجه به طور متوازن برای تمامی نقاط مختلف شهر تدوین شود. همچنین بر اولویت بندی و بازه زمانی اجرای طرح‌ها تاکید شده است.

 

منبع: