ابتلای 23 نفر دیگر به کرونا در استان بوشهر
کشمیری:فاصله‌گذاری اجتماع،نمونه‌گیری،ردیابی و ایزوله افراد کرونا مثبت،تنها راه‌های علمی مبارزه با کرونا
پیغام: دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر گفت: با بهبودی قطعی پنج بیمار دیگر در استان بوشهر، مجموع افرادی که تاکنون به‌طورقطع از ویروس جدید کرونا رهایی یافته‌اند به عدد ۲۴۹ رسید.
كدخبر: 114566
1399/02/28
 

به گزارش «پیغام»؛ دکتر سعید کشمیری با اشاره به تأیید ۲۳ مبتلای جدید در استان بوشهر تا ظهر روز یکشنبه ۲۸ اردیبهشت گفت: از آغاز شیوع کرونا در استان بوشهر مجموع افرادی که در استان ما به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند ۴۶۴ نفر است که از این تعداد ۱۹۰ زن و ۲۷۴ نفر نیز مرد می‌باشند.

دکتر کشمیری بابیان اینکه مراکز بیماری یابی بدون وقفه در حال ارائه خدمات هستند اضافه کرد: از ۲۳ مورد مثبت جدید، هفده نفر در بوشهر، ۲ نفر در جم،۲ نفر در عسلویه، یک نفر در دشتستان و یک نفر نیز در گناوه توسط مراکز بیماریابی شناسایی‌شده‌اند.

وی ادامه داد: در شهرستان دشتستان یک آقای ۳۱ ساله و در شهرستان گناوه نیز یک آقای ۴۱ ساله و در شهرستان عسلویه دو آقای ۳۸ و ۳۹ باسابقه تماس مورد مثبت به ثبت رسید و همه این افراد در مراقبت خانگی قرار گرفتند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر عنوان داشت: در شهرستان جم نیز دو آقای ۳۴ و ۴۴ ساله به ثبت رسید که هر دو از بیمارستان ترخیص و در مراقبت خانگی قرار دارند.

دکتر کشمیری اضافه کرد: هفده بیمار جدید شهرستان بوشهر شامل ۴ زن و ۱۳ مرد هستند که به‌جز دو آقای ۴۴ و ۴۳ ساله که در بیمارستان بستری هستند، سایر افراد در مراقبت خانگی قرار دارند.

وی تصریح کرد: برای اینکه از ویروس کرونا در امان باشیم و سلامتی ما حفظ شود باید در خانه بمانیم تا سالم بودن ما تضمین شود.

دبیر ستاد کرونا در استان بوشهر خاطرنشان کرد: در حال حاضر تنها راه علمی و سلاح ما در مبارزه با ویروس کرونا فاصله‌گذاری اجتماعی، نمونه‌گیری، ردیابی و ایزوله افراد کرونا مثبت است.

منبع: