انتقاد تند رئیس شورای شهر بوشهر به یک عضو شورا؛
شأن شورا را رعایت کنید و مانند اپوزیسیون در شورا نشوید
پیغام: رئیس شورای شهر بوشهر با انتقادات تند از یک عضو شورا که برای انتخاب شهردار به چند گزینه امضا تضمینی داد، گفت: بدعهدی این است که یک عضو شورا بیاید و دست به هر کاری بزند تا در شورای بعدی بتواند رأی مردم را بگیرد.
كدخبر: 114594
1399/02/30

پیغام:  رئیس شورای شهر بوشهر با انتقادات تند از یک عضو شورا که برای انتخاب شهردار به چند گزینه امضا تضمینی داد، گفت:  بدعهدی این است که یک عضو شورا بیاید و دست به هر کاری بزند تا در شورای بعدی بتواند رأی مردم را بگیرد.

 به گزارش «پیغام» ؛ ابوذر دهدار در این باره نوشت:

 از همکاری که با وجود تریبونی به نام شورا، قهر می کند و از فضای شبکه های اجتماعی شورا را به حاشیه می برد بسیار ناراحتیم.  شبکه های اجتماعی تریبون شهروندان عزیزی است که از این فضا مشکلاتشان را اعلام می کنند نه اعضاء شورا که رسانه ها را هم در کنار خود دارند و در شورا حضور نمی یابند.

چرا عضو شورا با شلوغ کاری و ایجاد حاشیه برای شورا، شعور اجتماعی را به بازی می گیرد.

خوب است بگوئیم این عضو محترم شورا برای انتخاب شهردار به چند گزینه امضا داده و بعد بدقولی کرده است و شورا را به حاشیه برده است.  بدعهدی این است که یک عضو شورا بیاید و دست به هر کاری بزند تا در شورای بعدی بتواند رأی مردم را بگیرد.

مذاکره حق هر نماینده پارلمان شهری است. گفت: هیچ ایرادی هم ندارد که قبل از انتخاب شهردار، عضو شورا رایزنی کند تا کمتر وقت شورا گرفته شود.

سه سال دندان روی جگر گذاشته ام و بدعهدی های زیادی هم دیده ام اما سکوت کرده ام. مردم آگاه باشند هیچ قول و عهدی با کسی نبسته ام. اما اگر مجبور شدم خیلی مسائل را خواهم گفت.

آنچه كه دغدغه بنده است مسائل و مشكلات همشهريانم است و از همين تريبون اعلام مى كنم: در كنار همكارانم در شورا با اقتدار مى ايستم و از حقوق حقه شما شهروندان دفاع خواهم كرد.

بارها خواهش کردم که شأن شورا را رعایت کنید و مانند اپوزیسیون در شورا نشوید. حالا که نماینده مورد نظرتان را نتوانسته اید شهردار کنید دست به هر کاری نزنید هر چند که سعی می کنید با آبروی من بازی کنید.

دوست و همكار گرامى رفتار شما نمود بارز اين بيت نغز از حافظ شيراز است:

دست از طلب ندارم تا کام «من» برآید/

یا تن رسد به جانان یا جان ز تن برآید/

اگر به دمکراسی اعتقاد دارید ، قهر نکنید و شأن شورا که به عنوان نماینده مردم هستیم را نگه دارید.

منبع: