دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان بوشهر:
چهار باند مواد مخدر کشف و متلاشی شد
پیغام: دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان بوشهر از کشف دو هزار و 357 کیلوگرم مواد مخدر در دو ماه امسال خبر داد و افزود: در این مدت چهار باند مواد مخدر کشف و متلاشی و به مقامات قضایی تحویل داده شدند.
كدخبر: 114702
1399/03/04

به گزارش «پیغام»؛ ارسطو ترکمان‌منش در جمع خبرنگاران با بیان اینکه از سال 1386 تاکنون 102 تن مواد مخدر در استان بوشهر کشف شده تظهار داشت: این کار با تلاش و خدمت سربازارن گمنام امام زمان(عج)، نیروی انتظامی، سپاه پاسداران، بسیج، دریابانی و گمرکات ستودنی حاصل شده است.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان بوشهر با قدردانی از تلاش شبانه‌روزی نیروهای مبارزه کننده با سوداگران مرگ ابراز داشت: در سال گذشته 24 تن مواد مخدر در استان بوشهر کشف شد و به طور میانگین ماهانه دو تن مواد مخدر در استان بوشهر کشف شده است.

وی با بیان اینکه اکثر مواد مخدر کشف شده در مسیر ساحلی و دریایی بوده است گفت: مقابله شبانه‌روزی دستگاه‌های مختلف در مسیر خشکی سبب شد قاچاقچیان مسیر دریایی را برای حمل و انتقال مواد مخدر انتخاب کنند.

ترکمان‌منش از کشف دو هزار و 357 کیلوگرم مواد مخدر در دو ماه امسال خبر داد و افزود: در این مدت چهار باند مواد مخدر کشف و متلاشی و به مقامات قضایی تحویل داده شدند؛ همچنین طی سال گذشته سه هزار و 133 نفر از سوداگران مرگ در استان بوشهر دستگیر شدند که این آمار از سال 1386 تا کنون 37 هزار و 167 نفر است.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان بوشهر اکثر مواد مخدر کشف شده را تریاک، حشیش، هروئین و شیشه عنوان کرد. 

منبع: