رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دیر:
آتش سوزی در مرکز بهداشت و درمان بردخون خسارت جانی نداشت+عکس
پیغام: رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دیر گفت: در این حادثه به هیچ یک از کارکنان و ساختمان مرکز آسیبی وارد نشده، ولی تعدادی از تجهیزات آزمایشگاهی نزدیک به منبع آتش سوزی آسیب دیده‌اند که میزان خسارت در دست بررسی است.
كدخبر: 114706
1399/03/05

به گزارش «پیغام»؛ احمد آخوندی در خصوص آتش سوزی رخ داده در ساختمان مرکز خدمات جامع سلامت بردخون اظهار داشت: این آتش سوزی در بخشی از اتاق آزمایشگاه در ساعت ۱۴:۱۵ دیروز به علت جرقه پریز برق با اقدام به موقع کارکنان و نگهبان مرکز و اطلاع به آتش نشانی بلافاصله مهار شد.

احمد آخوندی افزود: در این حادثه به هیچ یک از کارکنان و ساختمان مرکز آسیبی وارد نشده، ولی تعدادی از تجهیزات آزمایشگاهی نزدیک به منبع آتش سوزی آسیب دیده‌اند که میزان خسارت در دست بررسی است.

او ادامه داد: وسعت آتش سوزی محدود بود و فقط به بخشی از اتاق آزمایشگاه آسیب وارد شد و به سایر قسمت‌های ساختمان مرکز هیچ آسیبی وارد نشد.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دیر درباره وضعیت بیمه‌ای ساختمان و تجهیزات مرکز بیان کرد: ساختمان مرکز و تجهیزات آن زیر پوشش بیمه حوادث از جمله آتش سوزی است.

آخوندی با تاکید بر استمرار ارائه خدمات در مرکز خدمات جامع سلامت بردخون گفت: خدمات معمول مرکز در حال انجام است و این حادثه خللی در ارائه خدمات بهداشتی درمانی به وجود نیاوده است.

او با اشاره به درج خبر آتش سوزی در مرکز سلامت بردخون در یکی از خبرگزاری‌ها افزود: خبری در این خصوص به نقل از رئیس شورای اسلامی شهر بردخون منتشر شده که با توجه به اشراف نداشتن او به موضوع و نوع تجهیزات پزشکی و آزمایشگاهی برآورد صحیحی از میزان خسارات و میزان آتش سوزی انجام نگرفته بود.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دیر عنوان کرد: در حوزه بهداشت و درمان بخش بردخون ۵ خانه بهداشت، یک مرکز خدمات جامع سلامت، ۲ پایگاه فوریت‌های پزشکی ۱۱۵ و یک پایگاه سلامت وجود دارد که از مجموع ۹ ساختمان موجود، تعداد ۶ ساختمان نوسازی شده است.

  

  

  

منبع: