موتورسواران همچنان پیشتاز تصادفات فوتی در استان
پیغام: رئیس پلیس راهور استان بوشهر گفت: هر چند شاهد کاهش چشمگیر تصادفات فوتی در شهر‌های استان هستیم، اما هنوز موتورسواران مانند قبل بیشترین نقش را در تصادفات فوتی دارند.
كدخبر: 114844
1399/03/09

پیغام: رئیس پلیس راهور استان بوشهر گفت: هر چند شاهد کاهش چشمگیر تصادفات فوتی در شهر‌های استان هستیم، اما هنوز موتورسواران  مانند قبل بیشترین نقش را در تصادفات فوتی دارند.

به گزارش «پیغام»؛ سرهنگ قدرت اله کشکولی اظهار داشت: موتورسواران هم مثل بقیه استفاده کنندگان از وسایل نقلیه باید قوانین رانندگی را رعایت کنند و از این قوانین مستثنی نیستند.

رئیس پلیس راهور استان بوشهر به موتورسواران توصیه کرد: هنگام رانندگی از کلاه ایمنی بر سر بگذارند، با سرعت مطمئن حرکت کنند و از محل‌های ممنوع عبور نکنند.

کشکولی با اشاره به کاهش تلفات ناشی از تصادفات درون شهری، بیان کرد: بررسی داده‌های آماری تصادفات شهری در استان نشان می‌دهد تلفات ناشی از سوانح رانندگی در معابر درون شهری در دو ماه ابتدای امسال نسبت به مدت مشابه پارسال ۶۵ درصد کاهش یافته است.

او، این کاهش را نتیجه همکاری مردم در رعایت قوانین و مقررات و تلاش کارکنان انتظامی دانست.

رئیس پلیس راهور استان بوشهر عنوان کرد: افزایش مشارکت مردم در عرصه‌های مختلف اجتماعی و به ویژه در حوزه فرهنگ ترافیک موجب شده که پلیس برای برقراری مطلوب نظم و امنیت، توجه خود را بیش از پیش به حوزه پیشگیری اجتماعی معطوف سازد و در این حوزه نیز برنامه ریزی داشته باشد.

منبع: