معاون رئیس جمهور دستور لازم برای تامین اعتبار پروژه‌های زیرساختی استان بوشهر صادر کرد
پیغام: استاندار بوشهر گفت: رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور دستور لازم برای تامین اعتبار پروژه‌های زیرساختی مهم این استان را صادر کرد.
كدخبر: 114882
1399/03/11

به گزارش «پیغام»؛ عبدالکریم گراوند اظهار داشت: در دیدار با رئیس سازمان برنامه و بودجه مشکلات زیرساختی استان بوشهر مورد بررسی قرار گرفت و قول‌هایی برای رفع مشکلات در استان داده شد.

وی اضافه کرد: در برخی از جزایر استان مشکلاتی در زمینه تامین آب و برق وجود دارد که در این دیدار بر تامین اعتبار آن تاکید داشتیم و رئیس سازمان برنامه و بودجه نیز دستورات لازم را صادر کرده است.

استاندار بوشهر یکی از ظرفیت‌های مهم در استان را تولید برق از انرژی خورشیدی عنوان کرد و افزود: با سرمایه‌گذاری مناسب در این حوزه شاهد تولید برق خورشیدی و استفاده مناسب از این ظرفیت در استان خواهیم بود.

وی با اشاره به پیگیری برای تخصیص اعتبارات سفر ریاست جمهور به بوشهر بیان کرد: خواستار تسریع در تخصیص این اعتبارات هستیم و دستور آن از سوی رئیس سازمان برنامه و بودجه صادر و بر تسریع آن تاکید شد.

گراوند گفت: از دیگر موارد مطرح شده در این نشست، تأمین اعتبار سدهای برنامه ریزی شده باغان و دشت پلنگ، حداث هزار واحد مسکونی محرومان و فراهم کردن هزار جهیزیه در استان و تخصیص اعتبارات راه آهن بوشهر بود.

منبع: