۲۷ دستگاه خودرو خارجی احتکاری به ارزش 324 میلیارد ریال در بوشهر کشف شد
پیغام: فرمانده انتظامی استان بوشهر از احتکار ۲۷ دستگاه خودرو خارجی به ارزش ۳۲۴ میلیارد ریال در شهرستان "بوشهر" خبر داد.
كدخبر: 114935
1399/03/14

به گزارش «پیغام»؛سردارخلیل واعظی سه‌شنبه‌ شب به رسانه‌ها اعلام کرد: ماموران پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان بوشهر در راستای برخورد با محتکران،با اشرافیت اطلاعاتی و هوشمندی خود از احتکار خودروهای خارجی صفرکیلومتر توسط فردی در یکی از انبارهای سطح شهر بوشهر مطلع و موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی بیان کرد: ماموران پس از کسب اطلاعات لازم در این خصوص با هماهنگی و اخذ مجوز از مقام قضائی به همراه کارشناسان اداره صنعت، معدن و تجارت از انبار یاد شده بازدید به عمل آوردند که پس از بررسی دقیق انجام شده تعداد ۲۷ دستگاه خودرو خارجی کشف شد.

واعظی ادامه داد: نگهداری این خودروها برابر نظر کارشناسان غیرقانونی و مصداق احتکار و اخلال در بازار فروش این اقلام بوده و در همین رابطه پس از هماهنگی با مقام قضائی این انبار پلمب و یک متهم دستگیر شد.

فرمانده انتظامی استان بوشهر با تقدیر از همکاری و تعامل مردم با پلیس، تاکید کرد: پلیس با تمام توان و به کارگیری حداکثری امکانات خود با پدیده شوم احتکار و قاچاق کالاهای اساسی و ارزاق عمومی مردم مبارزه خواهد کرد و شهروندان نیز می‌توانند اخبار و اطلاعات خود را در این زمینه با شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس گزارش دهند.

منبع: