طرح ویژه نظارت بر بازارخودرو در بوشهر اجرایی می شود
پیغام: رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر گفت: طرح ویژه نظارت بر بازارخودرو برای حمایت از حقوق مصرف کنندگان و به منظور برخورد قاطع با محتکران خودرو در استان در حال اجراست.
كدخبر: 114956
1399/03/14

به گزارش «پیغام»؛ سید حسین حسینی افزود: این طرح به منظور ساماندهی بازار خودرو و جلوگیری از قیمت‌های کاذب در قالب گشت‌های مشترک بازرسی با حضور دستگاه‌های مرتبط به صورت جدی و مستمر در دست اجراست.

او از همه صاحبان انبار‌ها، پارکینگ‌های عمومی، مجتمع‌های تجاری، نمایشگاه‌داران اتومبیل و نمایندگی‌های فروش خودرو خواست از پذیرش و نگهداری خودرو‌های بدون پلاک در این مکان‌ها خودداری کنند زیرا در صورت دیده شدن خودرو‌های بدون پلاک به عنوان دپو و احتکار تلقی می‌شود و برخورد قانونی صورت خواهد گرفت.

 رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر عنوان کرد: هرگونه تحویل خودرو به خریداران مشروط به نصب پلاک بر روی خودرو است و نمایندگی‌ها از تحویل خودروی بدون پلاک و یا تحویل دستی پلاک به خریداران خودداری کنند.

حسینی بیان کرد: در صورت دیدن دپوی خودرو صفر کیلومتر و بدون پلاک در پارکینگ‌ها و حاشیه شهر موضوع را با شماره ۱۲۴ ستاد خبری سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اطلاع دهند.

 

منبع: